Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)
Je hebt toch een acer Aspire 7730 G?

En windows 7 home premuim 32 bit? :hmmmm:

Er is iets mis met het installatie pakket denk ik ... Ik heb hetzelfde probleem als ik hier test en ik draai W7 64 bit.

Ik heb dezelfde driver eens gedownload van Acer Support: Downloads & Support Documents - Notebook / Aspire / Aspire 6530G en vreemd genoeg is die niet hetzelfde (is wel voor AMD & Intel). Maar die installeert ook niet xD

Misschien kan gerwin deze eens proberen, maar ik geeft hem weinig kans eerlijk gezegd...

PS: Misschien kan je eens in veilige modus proberen ?

aangepast door ProMind
Geplaatst:

Het installeren van deze driver heeft ook niet geholpen evenals het opstarten in veilige modus. Als ik mijn muis heb geinstalleerd krijg ik de volgende foutmeldingen in apparaatbeheer: post-27183-1417704477,6062_thumb.jpg.

Geplaatst:

Er zit iets goed fout tussen hardware/ drivers, kan niet anders.

Voer onderstaande eens uit:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Geplaatst:

Hoi Gerwin2812,

Je hebt dus een upgrade van Windows Vista naar Windows 7 gedaan.

Welke drivers heb je allemaal voor je systeem geinstalleerd na de upgrade?

Bedoel dan drivers voor je laptop zoals chipset drivers, grafische drivers, drivers voor je touchpad enz.....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.