Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eerlijk gezegd weet ik dat niet precies. Ik heb gewoon een nieuwe windows cd gekregen, omdat windows 7 toen net uit was een soort actie van de winkel. Ik heb dus gewoon windows helemaal opnieuw geinstalleerd.

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Maar een upgrade of schone installatie zijn 2 verschillende dingen.

Heb je Windows 7 vanaf DVD gestart om deze te installeren zoals in deze (Klik) handleiding is uitgelegd?

Heb je toen voor een Upgrade gekozen of voor een Aangepaste installatie tijdens het installeren van Windows 7 dit vind je onder stap 2 in de handleiding.

Geplaatst:

Dit is al bijna een jaar geleden geweest, dus moeilijk te herinneren. Maar ik denk aan de problemen te zien en omdat ik toen niet de mogelijkheid had ergens anders mijn bestanden op te slaan. Ik voor een upgrade heb gekozen.

Nu moet ik zeker mijn windows opnieuw installeren? Dit wilde ik een tijd geleden al doen, toen ik een soort zelfde probleem had. Alleen kan ik en/of de cd en licentie niet meer vinden (heel stom......)

Waarschijnlijk en dit zegt mijn ma ook zelf, heeft ze die weg gegooid. Er van uitgaande dat dit niet meer nodig was, en ze wist niet goed wat t was.......

Geplaatst:

Hoi Gerwin2812,

Het opnieuw installeren is niet gelijk nodig, waarschijnlijk heb je eerder de drivers voor je systeem niet gedownload en geinstalleerd.

We kunnen proberen of het installeren van deze drivers je probleem misschien oplost.

Download eerst deze Chipset Driver

pak het bestand uit en in de map met uitgepakte bestanden dubbelklik je op infinst_autol.exe

Als de driver succesvol geinstalleerd is kijk dan eens in apparaatbeheer en kijk dan bij welke apparaten een uitroepteken vermeld staat.

Geplaatst:

Prima, de installatie van de chipset driver is blijkbaar goed verlopen.

Dan gaan we eerst de CIR driver installeren.

Download de Winbond CIR Driver.

Pak ook dit bestand uit en in de map met uitgepakte bestanden dubbelklik je op setup.exe

Als de installatie goed verlopen is moet het uitroepteken in apparaatbeheer bij "Winbond CIR Transciever" weg zijn.

Als er gevraagd word je pc opnieuw op te starten dan sta dit toe.

Geplaatst:

Kreeg je bij het installeren van deze driver een foutmelding, of een melding dat er geen compatibele hardware werd gevonden.

De mogelijkheid bestaat dat je deze functie door een drukknop of Fn + een funtie toets kunt aan en uit zetten.

Zal eens kijken of ik een duidelijke handleiding van je laptop kan vinden.

Geplaatst:

Hier is een (Klik)handleiding voor je Acer 7730G.

Op blz 6 vind je een afbeelding van je laptop en op deze afbeelding aan de linkerkant bij n° 5 zie je een aantal toetsen staan een 5 tal onder mekaar.

Als je op deze toetsen drukt kun je dan bepaalde dingen uit en in schakelen of gebeurt er verder iets?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.