Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zie al welke je bedoelt. Dit zijn een soort snelkoppelingen. Je kunt er bijvoorbeeld mee naar internet of je mail. Of je bleutooth en wifi mee aan en uitzetten. Verder niet.

Nu ben ik zo langzamerhand al aardig gevorderd als je kijkt naar dit soort problemen, het gebeurt met deze laptop namelijk wel vaker. Normaal kon ik gewoon drivers opnieuw installeren. En heb ook al eens in het register de upperfilters moeten opschonen. Dit werkte allemaal prima. Maar hij geeft nu steeds de melding dat de drivers correct zijn geinstalleerd. Maar zoals je in de screens kunt zien, is dit niet het geval.

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Maar deze snelkoppelingen zoals jij ze noemt , werken deze normaal of doen ze wat ze horen te doen?

Heb hier een laptop en als ik daar op de sneltoets voor draadloos internet druk kan ik zowel internet als bluethooth in en uitschakelen. Moet alleen vaker drukken om de verschillende functies te activeren of uit te schakelen.

Geplaatst:

Ze doen het allemaal naar behoren. Behalve twee maar dit ''klopt". de een was voor arcade, van die vervelende standaard spelletjes die ik heb verwijderd. de ander bleutooth maar dat heeft er op deze versie nooit opgezeten.

Geplaatst:
de ander bleutooth maar dat heeft er op deze versie nooit opgezeten.

Het gebeurt wel vaker dat hardware niet werkt en niet in apparaatbeheer word weergegeven omdat de driver niet is geinstalleerd.

De bluethooth driver is niet beschikbaar voor Windows 7, enkel voor Vista en Windows XP

De applicatie voor de sneltoetsen kun je hier downloaden pak het bestand uit en in de uitgepakte map klik je op Setup.exe om het programmaatje te installeren.

Heb een nog wat uitgebreidere handleiding gevonden voor je laptop.

Als je in apparaatbeheer rechtsklikt op Winbond CIR transciever en kies Eigenschappen

Word er een foutcode onder apparaastatus getoond?

Het kan dat deze misschien stuk is.

Geplaatst:

Oke bedankt, scheelt mij ook wat gedoe:)

Haha deze had ik nog geen 10 min geleden ook gevonden.

Ja dan word er idd een foutcode weergegeven, namelijk code39. er is dus een stuurprogramma niet aanwezig of beschadigt. dat tweede dus aangezien ik hem al een paar keer opnieuw heb geinstalleerd.

Geplaatst:

Verwijder het stuurprogramma via Apparaatbeheer, rechtklik op de CIR Transciever en kies Installatie ongedaan maken

Start opnieuw op en keer terug naar apparaatbeheer.

Rechtsklik op CIR Transciever en kies Stuurprogramma's bijwerken, in het venster wat hierop opent kies je Op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken

post-24526-1417704481,7408_thumb.png

Met de knop Bladeren navigeer je naar de uitgepakte map die je eerder hebt gedownload en selecteer deze,

klik op OK en vervolgens op Volgende, Windows 7 gaat nu op zoek naar de geschikte drivers en zal deze zelf installeren.

Lukt het nu wel?

Geplaatst:

Nou breekt mijne klomp, dat heb ik nog nooit meegemaakt :o

In dit bericht 35 word je CIR Transciever vermeld als een Winbond device

Nu geeft hij aan dat er geen betere driver is gevonden voor de Nuvoton CIR Transciever???

Dan moet je deze driver hebben CIR (Consumer IR) Driver Nuvoton

Pak het bestand uit en laat via apparaatbeheer in deze map naar de driver zoeken zoals je daarnet hebt gedaan.

Geplaatst:

Ik vrees dat jullie op een verkeerd spoor zitten. Een CIR is een infrarood ontvanger die gebruikt wordt voor afstandsbedieningen enz. Sommige Acers heb zo'n device op het moederbord. Ik vermoed dat de fout die je krijgt een conflict is tussen de moederbord driver en degene die je probeert te installeren of het feit dat de driers niet Win 7 compatibel zijn. Hoe dan ook, je hebt deze niet nodig.

De draadloze muis gebruikt helemaal geen infrarood. Zij werkt met een USB RF plug (radio dus). Het is die device die moet geïnstalleerd zijn.

Misschien vind je de nodige informatie hier :

Trust.com - Wireless Laser Mini Mouse - Carbon Edition MI-7760Cp

Geplaatst:
Ik heb vandaag een nieuwe muis gekocht(trust serienummer:15867-03) voor mijn laptop. Ik heb deze proberen te installeren maar er treed een fout op: Apparaat is niet geïnstalleerd, USB-invoerapparaat mislukt. Ik heb al nieuwe drivers gedownload van de site van trust, maar dit werkt niet. Verder werkt de muis wel op andere computers.

Kan iemand mij a.u.b helpen?

Hier (klik er op) vind je de tips die Trust geeft bij installatieproblemen...de driver vind je hier (klik er op), klik links onder de rode 'i'.

De draadloze muis gebruikt helemaal geen infrarood. Zij werkt met een USB RF plug (radio dus). Het is die device die moet geïnstalleerd zijn.

Misschien vind je de nodige informatie hier :

Trust.com - Wireless Laser Mini Mouse - Carbon Edition MI-7760Cp

@Promind

Gerwin heeft die drivers al geprobeerd, werkt dus wel op andere pc's.

Zelfs Asus heeft in bericht 10 al de link naar de drivers en de handleiding doorgegeven voor de muis.

Ook is duidelijk te zien in apparaatbeheer dat er ontbrekende drivers zijn, dat zal ook opgelost moeten worden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.