Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Okeee ik heb de oplossingen die jullie gaven uit de vorige berichten nogmaals geprobeerd, geen succes. Daarnaast komen we steeds met dezelfde dingen opnieuw die driver installeren, alleen komen we toch steeds weer tot de conclusie dat dit niet werkt.

En zoals clarkie zegt heb ik idd al de site van trust etc. geraadpleegd.

Er zijn nu dus een aantal kapotte en missende drivers. Die niet kunnen worden gemaakt door ze opnieuw te installeren. Mijn computer staat nu onderhand vol met allemaal bestandjes die zouden moeten werken, maar geen enkel heeft me nog verder geholpen. Iemand nog andere oplossingen?

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Nou breekt mijne klomp, dat heb ik nog nooit meegemaakt :o

In dit bericht 35 word je CIR Transciever vermeld als een Winbond device

Nu geeft hij aan dat er geen betere driver is gevonden voor de Nuvoton CIR Transciever???

Dan moet je deze driver hebben CIR (Consumer IR) Driver Nuvoton

Pak het bestand uit en laat via apparaatbeheer in deze map naar de driver zoeken zoals je daarnet hebt gedaan.

Heb je bovenstaande ook al uitgevoerd?

Geplaatst:

Halloo jongens, bedankt voor jullie inzet. Ik heb het zelf kunnen oplossen.

Ik heb toch nog een keer de oplossing geprobeerd die vorige keer ook heeft geholpen toen ik een probleem had met mijn drivers.

Omdat ik toch van vista naar windows 7 heb ge-upgrade zijn er een paar dingen mis gegaan. Ik weet niet precies hoe het werkt. Maar het is op te lossen door de upperfilters van het betreffende stuurprogramma te verwijderen in Regedit.

Hoe het stuurprogramma heet in Regedit kun je vinden in apparaatbeheer.

Nog bedankt! Opgelost!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.