Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

Als de favorieten en de website open staan, dan beslaan ze het gehele beeldscherm. Bij sluiten van favorieten staat er een witte balk. Ook komt dit voor op beeldschermen van een ander format.

Er zijn websites waarbij dit is opgelost met een "beweegbare" achtergrond, waarbij de orginele website intakt blijft.

Kan iemand mij operg helpen met zo'n "beweegbare" achtergrond.

In afwachting van een berichtje groet ik ieder vriendelijk,

Slo

Geplaatst:

Ik neem aan dat je het over een eigen website hebt ?

In html kan je een scherm schaalbaar maken, ik weet niet of het met code generators a la google ofzo ook kan.

Geplaatst:

Heb even gekeken en begrijp wat je wil zeggen denk ik.

Kijk eens even naar - ProMind - (de inhoud doet er niet toe, die site is eigenlijk niet meer actief).

Je zult zien dat als je het explorer venster vergroot of verkleind de inhoud mee geschaald wordt.

Dit is echter wel hand gecodeerd in HTML, en het vraagt wel wat werk ;-)

Als je wil stuur ik je de relevante HTML code wel op, laat maar horen.

mvg

Geplaatst:
Heb even gekeken en begrijp wat je wil zeggen denk ik.

Kijk eens even naar - ProMind - (de inhoud doet er niet toe, die site is eigenlijk niet meer actief).

Je zult zien dat als je het explorer venster vergroot of verkleind de inhoud mee geschaald wordt.

Dit is echter wel hand gecodeerd in HTML, en het vraagt wel wat werk ;-)

Als je wil stuur ik je de relevante HTML code wel op, laat maar horen.

mvg

Beste ProMind,

Heb gekeken op de site. Echter als je het explorer venster aan of uit zet dan veranderd het beeld van de site op het scherm. De bedoeling is echter dat als je het explorer venster uit zet het beeld van de site hetzelfde blijft en er iets meer zichtbaar wordt. Het dit wel eens gezien bij andere siters. Kan nu echter niet zo gauw een voorbeeld vinden.

In afwachting van een reactie groet ik vriendelijk,

Slo

Geplaatst:

Sorry, ik begrijp het niet goed denk ik ... Bedoel je dat het beeld van de site veranderd als je naar full screen gaat, of als je bv een favorieten venster bij opent.

Nu mijn site is al enige jaren oud en geschreven voor IE 6. Met alle nieuwe versies en andere browsers is het best mogelijk dat het niet altijd werkt zoals bedoeld.

Ik heb geprobeerd met IE9 en Firefoxen daar werkt het nog zoals voorheen, maar misschien was dat zowiezo niet wat je bedoelde ?

Post anders eens een screenshot dan wordt het misschien duidelijker

mvg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.