Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

wil ik u verzoeken de onderstaande stappen door te lopen en het resultaat terug te sturen.

- Voer het bestand in de bijlage uit ( registertoevoeging )

- Wacht vervolgens een 15-tal seconden

- Open het configuratiescherm ( klassieke weergave ) en op de Internetopties

- Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.(ik zie enkel geavanceerde instellingen herstellen)

- Klik in het dialoogvenster Instellingen van Internet Explorer herstellen op Opnieuw instellen.(waar vind ik dat )

- Nadat de standaardinstellingen zijn hersteld, klikt u op Sluiten en op OK.

- Herstart vervolgens uw systeem en doorloop de volgende stappen

Silverlight verwijderen:

Sluit alle openstaande programma's & schermen af.

Probeer eerst om Silverlight te verwijderen volgens de normale manier:

-> Klik op start -> configuratiescherm -> software -> zoek en verwijder Silveright.

Windows installer clean up tool:

Download het programma "Windows Installer Cleanup Utility" via de volgende link & installeer dit programma: http://tinyurl.com/wincleantool

Gebruik het programma Windows Installer Cleanup Utility om resten van Silverlight te verwijderen. Wanneer u het programma heeft geopend zoekt u in de lijst met software naar Silverlight zodra u deze gevonden heeft selecteert u deze door er 1x op te klikken. Vervolgens klikt u op de knop "remove"

-> Klik op start -> alle programma's -> Windows Installer clean up -> zoek en verwijder Silverlight.

Silverlight removal tool:

Nu gaan we gebruik maken van de Silverlight removal tool. De laatste fase om Silverlight volledig van de computer te verwijderen. U mag de Silverlight removal tool downloaden & opslaan op uw bureaublad vanaf volgende link:

http://tinyurl.com/silverlightremoval

Nadat u de silverlight removal tool op het bureaublad heeft opgeslagen kunt u hierop dubbelklikken. U klikt vervolgens op de knop "remove".

Let op! het kan zijn dat er een fout optreed, dit is niet erg, u mag dan op Doorgaan klikken.

Tijdelijke bestanden verwijderen:

Klik op start, klik dan op Uitvoeren, typ hierin: %temp% druk op enter..

Verwijder zoveel mogelijk bestanden uit deze map..

sluit de map af.

Ongewenste toolbars verwijderen:

Klik op start, configuratiescherm, programma's en onderdelen.

Zoek in deze softwarelijst naar alle "toolbars" en verwijder deze.

Sluit alle schermen af en herstart de computer.

PCStress cleanup tool voor Windows XP:

Voor Windows XP machine is er een ontzettend handige tool die gebruikt mag worden voor regulier computer onderhoud. Wij adviseren u ook deze nog even uit te voeren voordat u de laatste versie van Silverlight installeert.

U mag de tool opslaan op uw bureaublad vanaf volgende link:

http://www.pcstress.net/cleanup.exe

Herstart na uitvoeren van de tool de computer.

Microsoft Silverlight installeren:

Nu bent u op het punt gekomen waarbij u de meest laatste versie van Silverlight mag downloaden en installeren. Wij adviseren u de installatie eerst te downloaden & op te slaan op het bureaublad alvorens u de installatie start. Wanneer de Silverlight installatie opgeslagen is op het bureaublad kunt u de installatie starten door er dubbel op te klikken.

Klik op "Silverlight Runtime - Install Now" http://www.silverlight.net/getstarted/

Nadat de installatiewizard is voltooid mag u de computer opnieuw opstarten.

Silverlight testen:

Wanneer de installatie voltooid is mag u Internet Explorer opstarten.

Ga naar de volgende website op te controleren of Silverlight werkt:

http://bubblemark.com/wpfe.htm

Dit kreeg ik als antwoord : 1 probleembje: als ik op internetopties druk en op geavanceerd zie ik enkel geavanceerde instellingen herstellen ,niet opnieuw instellen ? Weet er iemand raad ?

aangepast door zubrrr
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

wat moet ik aanvinken ?

---------- Post toegevoegd om 16:25 ---------- Vorige post was om 16:18 ----------

Moderator bericht: Ik heb de ellenlange tekst verwijderd, blijkbaar wil je een foto posten?

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

wat moet ik aanvinken ? tekst hierboven waardeloos(kreeg het niet weg)

---------- Post toegevoegd om 16:49 ---------- Vorige post was om 16:44 ----------

Moderator bericht: Ik heb de ellenlange tekst verwijderd ;-)

niet op de tekst opletten hierboven(oeioei)

wat moet ik aanvinken vermits het er niet bijstaat zoals de bijlage van stegisoft

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke versie van internet explorer gebruik je?

Versie 6?

Doe dan het volgende:

Ga dan naar Start, Instellingen en Configuratiescherm.

Kies voor de optie Software en ga naar tabblad Installeren en verwijderen.

Selecteer het programma Internet Explorer 6 en Internet-werkset.

Klik dan op knop Toevoegen/verwijderen.

In het nu verschenen dialoogvenster plaats je een vinkje voor de

optie Internet Explorer herstellen. Vervolgens klik je op Ok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.