Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik lees in de handleiding dat je ook via USB kan werken, heb je dat al eens geprobeerd ?

Een tweede mogelijk probleem is dat de chipset drivers voor je PC niet geinstalleerd zijn. Bij XP zitten drivers voor de meest courante devices, maar om optimaal te werken moet je de drivers van de fabrikant (Packard Bell hebben). die vind je op :

Support Download

Je moet dan wel het juiste type van je PC kennen.

Als je er niet uit komt, post dan maar terug.

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb een PB Ixtreme MC 9600 maar deze staat er niet tussen bij de support download. Heb naar de afbeeldingen gekeken en er stonden er twee bij die hetzelfde zijn maar beide hebben geen XP besturingssysteem. Dit zijn de Ixtreme (PT.U13-PV.U13) en de (PT.U14 - PT.V14).

Heb ook al met USB geprobeerd maar krijg alleen het bekende toontje te horen dat hij herkend wordt maar kan hem niet terugvinden.

Ik moet er wel effe bij zeggen dat hij niet via de PB dvd opnieuw is geinstalleerd. Want deze waren stuk en moest er dus een andere versie van XP erop gezet worden, in iedergeval niet met de master dvd van PB dus, ik weet niet of dit van invloed heeft.

aangepast door nicovalckx
Geplaatst:

Via deze link kan je drivers downladen.

Maar voer onderstaande eens uit om te zien welke hardware juist op je PC staat.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Geplaatst:

Heb een andere dv camera geprobeerd op de computer en deze werkt wel kan nog met mijn eigen camera nog steeds geen contact krijgen. Zal dus wel de aansluiting van de camera stuk zijn. Zal hem eens na laten kijken en jullie tzt op de hoogte houden.

Alvast bedankt voor de moeite die jullie genomen hebben

• 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.