Ga naar inhoud

Automatisch Systeemherstel Inschakelen

Gast SWAT4

Aanbevolen berichten

Mijn huidig gebruik is 4,75 GB en Max. Gebruik is op 5% ( 5,03 GB ) momenteel. Dit is dus blijkbaar niet voldoende om alle automatische Herstelpunten van na 7 dagen te weergeven.

Kunt u mij misschien een percentage aanraden dat voldoende is ? Ik heb hier niet zo veel ervaring mee en ik weet dus niet hoeveel procent ik het beste kan gebruiken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zet het op 10%, dan heb je 10 GB voor systeemherstel en dat is ruim voldoende.

Hoe groot is je harde schijf trouwens?

Bij mij staat dit slechts op 1%, en er wordt ook 10 GB toegewezen, maar ik moet maar 1% selecteren omdat mijn harde schijf al heel groot is (1,5 TB). En 1 procent van 1.5 TB is ongeveer 10 GB.

Hou ook rekening dat het opkuisen via ccleaner mogelijk systeemherstelpunten worden verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ik zal hem op 10% zetten en in de loop van de week checken of dit voldoende blijkt te zijn.

Kurt bedoelt u van alle schijven ( het totaal ) of alleen de C:\ Schijf ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kurt bedoelt u van alle schijven ( het totaal ) of alleen de C:\ Schijf ?

Ik schakel altijd systeemherstel uit voor externe harde schijven (gewoon uitgeschakeld kiezen op die plaats waar je het percentage moet instellen).

Als je systeemherstel op externe harde schijven laat aanstaan, en je verwijderd overbodige bestanden op je externe harde schijf, dan komen die verwijderde bestanden weer terug te staan op je externe harde schijf bij een systeemherstel van je externe harde schijf. Het vervelende is dat als je een systeemherstel doet van de C: en systeemherstel staat aan van de externe harde schijven, ook die 'teruggeplaatst" worden. Dus als je uren bezig geweest bent om je externe harde schijf op te kuisen, kan je weer opnieuw beginnen.

Dus enkel de C: op 10% zetten is voldoende.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat bedoelt u precies met "externe harde schijven" ?

Ik heb hem trouwens nu op de C:\ op 10% gezet.

Mod :

met externe harde schijf bedoel ik een apart aangesloten opslagapparaat, dus geen partitie.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat SWAT4 de C- en D- partitie bedoelt in zijn vraag ?...:hmmmm:

Ik denk het wel, als u in plaats van mijn gebruikte woord "schijf" "partitie" bedoelt dan wel ja, alhoewel ik nog geen een keer D:\ heb opgenoemd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.