Ga naar inhoud

Berichten in micrsoft

kees98

Aanbevolen berichten

clarkie, ik heb dat programma niet, het is echter een probeer versie dat std in de computer zit dat kan je plm 25 keer gebruiken

en moet je het kopen, dat doe ik niet, dus heb ik het niet al komen er berichten binnen op de probeer versie,ik denk dat de zender deze versie wel heeft, maar dat is speculatief,kees98

---------- Post toegevoegd om 22:04 ---------- Vorige post was om 21:58 ----------

Asus ik krijg geen fout melding, het is een probeer site dat std in mijn computer zit (vista),ik kan dat plm 25 keer gebruiken

maar doe dat niet,na plm 25 keer moet je het kopen dat doe ik dus niet maar heb welhet prrobleem. Wat ik mij afvraag, kan

ik dat programma b.v.met evo verwijderen.??kees98

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er kunnen geen e-mails (berichten) op je probeer versie van outlook binnenkomen als je het zelf niet opent.

Ook niet op een betaalde versie trouwens.

Outlook gebruik je om e-mails op te halen van de server bij je provider bijvoorbeeld.

Als je mails kan binnenhalen indien je outlook opent wil dat zeggen dat je zelf in outlook een e-mailaccount gemaakt hebt.

Je bijkomende vraag:

Je kan Office home en student gewoon verwijderen via start dan naar configuratiescherm.

Daar klik je op programma's en onderdelen.

KLik daar op office home en student en verwijder het.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schoon na de verwijdering je pc op met Ccleaner.

Download CCleaner. (klik er op)

Let op bij de installatie : indien Google Chrome wordt aangeboden dien je bij die vraag beide vinkjes weg te halen.

Sluit alle programma's en openstaande browservensters.

Installeer het programma en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Bevestigen met JA of OK.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner af en start je pc opnieuw op.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, lees dan deze handleiding. (klik er op)

Open Office (klik er op) is dus, zoals reeds aangehaald, een prima (gratis) alternatief...er zijn tegenwoordig meer en meer openbare diensten die van Microsoft Office van af stappen en overschakelen naar Open Office.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.