Ga naar inhoud

printproblemen HP Photosmart C3180


kai

Aanbevolen berichten

Dag,

Normaal gebruik ik geen originele cartridges van HP en ik heb daar tot op heden nooit problemen mee gehad.

Echter vandaag kreeg ik de melding van HP dat er problemen waren en inderdaad ik kon niet meer printen.

Ik heb deze vervangen door een nieuwe maar het probleem bleef en dus heb ik een "oude originele van HP "ingebracht en ik kon printen! Maar niet met de andere cartridges.

Hoe kan dit euvel opgelost worden?

Graag een oplossing.

Groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe je dit euvel oplost weet ik niet zo direct, ben geen gebruiker van HP, maar originele inktpatronen gebruiken is veiliger als namaak.

Zelf ook een tijdje namaak- inktpatronen gebruikt, alles verliep goed tot......... ik een nieuwe printer kon kopen omdat de printkop en rest naar de haaien was.

Het is wachten op een HP- gebruiker die hier al ervaring mee heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te zien moet je niks speciaal doen om namaakinkt te gebruiken.

Hebt je van deze namaakt inkt bij deze gekocht?

Ik had vroeger verschillende merk namaakt inkt gekocht en enkel bij 123inkt geven ze de beste resultaat.

Maar ik moet wel zeggen dat uw printer zelfs bij namaak inkt vrij duur is op gebied van afdrukken.

Als je nog eens een printer koopt kijkt dan eerst naar de prijs van de inkt per ml inkt.

Mogelijk is uw echt probleem te wijten aan vervallen inkt.

Op ieder verpakking staat te gebruiken tot of zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vervaldatum van de cartridge maakt eigenlijk weinig uit...ik verving eind april 2011 de cartridges van mijn HP-printer, de cartridges die ik geplaatst heb waren méér dan 1,5 jaar 'vervallen'...alles werkt nog altijd perfect.

Cartridges waren origineel HP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van andere vragen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.