Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo!!!

hulp gevraagd!!!

ik ben mijn vakantiefotos en filmpjes (HD kwaliteit) in een reeks achter elkaar aan het zetten met windows movie maker (oude versie!! geen windows movie maker live!)

nu heb ik het gepubliceerd (eerst op de computter en toen op DVD) maar nu heb ik het probleem dat hij alles afspeelt, alle muziek en alle fotos, maar alleen het eerste deel van mijn filmpjes. op ongeveer de helft krijg ik bij mijn films een zwart scherm, muziek speelt echter wel door en de fotos krijg ik ook te zien.

Deze films heb ik niet verplaatst op de computter en doen het wel in het bestand van windows movie maker. op de DVD speler speelt hij deze laatste videofilmpjes niet af, en op de computter met divx en windows media player ook niet.

de video's en fotos zijn allemaal met dezelfde camera gemaakt.

kan iemand mij helpen???

groetjes sandra

Geplaatst:

Ik kan niet goed volgen, kan je eens exact uitleggen waar het wel en niet werkt?

Via onderstaande links vindt je alvast enkele handleidingen, misschien dat je zo kan zien wat er fout gaat.

http://jijhoorternietbij.webs.com/Site/Downloads/Handleiding_Movie_Maker.pdf

Handleiding Windows Moviemaker - vernieuwd!

Lerarentools.be :: Detail

Als je een DVD brand die je op een ander toestel wil afspelen moet je de schijf finaliseren (afsluiten).

Geplaatst:

hij speelt af:

- alle foto's

- alle muziek

- alle videofilms (AVI bestanden) tot 1 kwartier

wat doet hij niet:

- alle videofilms (AVI bestanden met dezelfde camera gemaakt!!) na het kwartier, het scherm wordt dan zwart :hmpf:

dit vind ik dus gek omdat de estanden van de videos precies hetzelfde zijn dan in het eerste kwartier.

ik ga de handleiding eens lezen, bedankt!

Geplaatst:

Het scherm wordt zwart, welk scherm?

Enkel je PC scherm, of ook via een dvd- speler op je TV?

Als het over je PC- scherm gaat zie je dan nog je balk onderaan je scherm met de startknop, je klok enz.....

Geplaatst:
Het scherm wordt zwart, welk scherm?

Enkel je PC scherm, of ook via een dvd- speler op je TV?

Als het over je PC- scherm gaat zie je dan nog je balk onderaan je scherm met de startknop, je klok enz.....

scherm van alles waar ik hem mee afspeel...

tv scherm als ik mn dvd afspeel, scherm van divx als ik hem in divx afspeel en van windows media player als ik hem daarin afspeel...

de tijdsbalk en geimporteerde muziek e.d. zijn nog wel zicht/hoorbaar.

als ik het afspeel in de tijdslijn van movie maker zijn er geen problemen, daar speelt hij alles in af.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.