Ga naar inhoud

No Video Input...


Karma

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen met mijn probleem. Ik heb twee pc's die niet doen wat ze horen te doen... Ik zal het in deze post hebben over 1 van de twee en open zo een nieuwe post over de andere pc.

De pc:

Moederbord: ASRock > Products > K8NF4G-SATA2

Er zit verder niks speciaals in, geen videokaart oid, 512 MB RAM. Ik weet niet wat verder handig is te weten.

Het probleem:

De pc deed het prima tot ik hem verplaatste naar een andere kamer. Nu geeft hij de fout "No Video Input". De pc start wel op, geen piepjes, lampjes knipperen, cd rom kan open/dicht, maar ik krijg geen beeld.

Wat heb ik al heb geprobeerd is de pc op een ander beeldscherm aan te sluiten, deze geeft ook de melding "No Video Input". Beeldscherm werkt trouwens prima op een andere pc, dus kabel is niet stuk. Het ligt dus wel aan de pc.

Wat kan het zijn? Wat kan ik nog proberen?

Groetjes Karma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg geen beeld, alleen de "No Video Input" melding, dus kan ik niet in de bios komen om dat te controleren. En of die daarvoor wel piepte... Geen idee, ik meen van wel. Hij piept wel als ik alle RAM eruit haal trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt je ram verwijder gehad en toen biepte de pc bij het starten.

Hoeveel geheugen repen heb je in deze pc zitten?

Zijn er dat 2 of meer probeer dan eens met 1 reep geheugen in de pc, geeft dit geen verbetering probeer dan de andere repen één voor één.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes! Daar zat het probleem dus. Met 1 van de 2 modules startte hij meteen op zodra de stroom aan ging, maar met de melding "No Video Input" en met de andere startte hij direct op zonder problemen. Problem solved dus! (Nu de andere pc nog.)

Dasle, hartstikke bedankt nog voor het meedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.