Ga naar inhoud

Laptop start niet op!!

Assebes

Aanbevolen berichten

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik krijg elke keer te zien, no signal!

---------- Post toegevoegd om 12:49 ---------- Vorige post was om 12:44 ----------

Hoi Asus, Ik heb het geprobeed, maar ook dat gaat niet lukken...nu weet ik het echt niet meer!!

---------- Post toegevoegd om 12:51 ---------- Vorige post was om 12:49 ----------

Asus, ik krijg wel als ik erg goed kijk, twee maal twee banden over de lengte op het scherm, maar heel zwak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou je dringend aanraden om in nu eerst je bestanden veilig te stellen. Je hebt waarschijnlijk asssistentie nodig van een computershop, maar eigenlijk is de procedure vrij simpel.

De HD wordt uit je toestel gehaald en in een externe box "casing" gestopt. Deze wordt dan (gewoonlijk via USB) aan de ander PC gehangen. Op die manier is je disk bereikbaar en kan ze gekopieerd worden. Ik zou dit echt eerst doen, want hoe meer je nu nog probeert te doen, hoe groter de kans dat je schijf op een gegeven moment beschadigd wordt. Hopelijk is ze nu nog goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Ik geef het op!

A.s Maandag komt er iemand naar mijn laptop kijken, misschien dat hij iets voor mij kan betekenen. Anders heb ik maandag of dinsdag een nieuwe.

Ik zal het nog even laten weten het hoe en wat!

In ieder geval, alvast bedankt.

Groetjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.