Ga naar inhoud

Laptop start niet op!!

Assebes

Aanbevolen berichten

Hoi Assebes,

Ik weet niet of je vertrouwd bent met de onderdelen in een laptop.

Ik zou het geheugen verwijderen en eens terug plaatsen.

Het geheugencompartiment bevindt zich meestal aan de onderzijde van de laptop en een kleine schroef verwijderen geeft je toegang hiertoe.

(Klik op de afbeelding om ze te vergroten)

post-24526-1417704482,972_thumb.jpg

Als je beide met pijltjes aangegeven clipjes naar de zijkant weg van het geheugen beweegt springt meestal het geheugen omhoog.

Kijk dan eens hoeveel geheugen modules erin zitten. Verwijder ze eens en probeer met één geheugen module.

Mocht het niets oplossen dan probeer je eventueel met de andere module.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je hebt waarschijnlijk een beschadigde videokaart. In sommige gevallen kan die vervangen worden, maar dat is ook niet goedkoop.

De DV9000 bestaat al meer dan 5 jaar, ik weet niet hoelang je de jouwe al hebt maar als hij al een beetje leeftijd heeft is het waarschijnlijk idd beter een andere te overwegen.

Zorg wel als je een nieuwe aanschaft dat je verkoper je bestanden overzet !

Een alternatief is een 2,5 inch externe box kopen waar je huidige disk in past en die je via usb op je nieuwe laptop kunt aansluiten. Laat de disk van je huidige laptop daarin monteren. Op die manier kan je je gevens recupereren en je hebt gelijkt en extra disk voor backup ofzo.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.