Ga naar inhoud

pioneer dvd-rw dvr-k17rs

mark22

Aanbevolen berichten

Ja Clarkie, dat zou inderdaad een oplossing zijn, ware het niet dat ik die pc gerecupereerd heb van een containerpark. Heb hem volledig in orde gezet, heeft mij enkel 45 € gekost aan een harde schijf.(die was eruit gehaald). Dus laat mij toe te zeggen dat ik verder geen kosten wil of laat doen aan dat ding. Voor de rest werkt die perfect, het huidige probleem buiten beschouwing gelaten maar niet getreurd,ik heb er nog andere staan die het wel doen.Toch bedankt hoor.

@ Asus, ik dacht ook zoiets in die aard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar was ik ook al aan't denken, Asus, iets op het oog ?? Daarmee bedoel ik of U enige voorstellen heeft qua merk, prijs en kwaliteit. Zoals u al opmerkte : minimum aan kosten

Ik gebruik de pc enkel voor bepaalde programma's,en zeker niet voor cd/dvd te branden, ben namelijk radioamateur, voor andere doeleinden heb ik betere in het bezit

Het was mij enkel te doen dat, indien er iets gebeurde, ik hem terug volledig kon installeren, maar dat kan nu niet meer blijkbaar, als U begrijpt wat ik bedoel (format en win xp er terug op) ;-)

aangepast door mark22
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.