Ga naar inhoud

Verschil processor vermogen


Worth

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb een vraag xD

Ik heb een spel (APB: Reloaded) en de processor moet 2.4 GHz vermogen hebben. Dit is het enige wat mijn laptop niet heeft (2.26 GHz). Kan het zijn dat hierdoor het spel echt enorm lagged. Is dit verschil heel groot of klein en maakt het veel uit? Overklokken is geen optie want ik heb een Dell. Nja kan wel maar ga geen programmatjes ipv bios gebruiken.

Alvast bedankt,

Worth

Edit: zie net dat mijn laptop wel 4 GB RAM heeft maar het is Windows 7 32 bit dus hij herkent maar 3 GB. Iemand idee hoe ik dit kan veranderen? Of is dit niet mogelijk?

Re-Edit: Net beetje research gedaan, kan zelf niks vinden. Is er écht geen manier om toch die 4 GB ram te gebruiken?

aangepast door Worth
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een spel (APB: Reloaded) en de processor moet 2.4 GHz vermogen hebben. Dit is het enige wat mijn laptop niet heeft (2.26 GHz). Kan het zijn dat hierdoor het spel echt enorm lagged. Is dit verschil heel groot of klein en maakt het veel uit? Overklokken is geen optie want ik heb een Dell. Nja kan wel maar ga geen programmatjes ipv bios gebruiken.

Het verschil in processor snelheis kan er inderdaad voor zorgen dat het spel gaat laggen.

Je kan proberen het spel te spelen met lagere settings.

Edit: zie net dat mijn laptop wel 4 GB RAM heeft maar het is Windows 7 32 bit dus hij herkent maar 3 GB. Iemand idee hoe ik dit kan veranderen? Of is dit niet mogelijk?

Re-Edit: Net beetje research gedaan, kan zelf niks vinden. Is er écht geen manier om toch die 4 GB ram te gebruiken?

Een 32 bits windows kan inderdaad slechts iets meer dan 3 GB ram herkennen. Om de volledig 4GB te benutten moet je een 64 bits windows installeren. Dat is de enige mogelijkheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.