Ga naar inhoud

Mijn pc gaat soms zomaar vanzelf uit.

Assebes

Aanbevolen berichten

Kun je even onderstaande uitvoeren?

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je meer info geven aub? (laptop / desktop / model / ouderdom / stoffige omgeving / ...)

Valt deze uit zoals je de stekker zou uittrekken?

Als ik naar een garagist ga en zeg: "ik heb een audi a4 en de deur klemt", zal die ook meer info vragen vermoed ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een merkcomputer : dus, inderdaad graag de vermelding van het volledige type.

Als je geen link durft te plaatsen (wat volkomen veilig is), dan kan je een schermafbeelding plaatsen zoals het voorbeeld hier onder.

Je kan met het knipprogramma (klik er op) zo een afbeelding van maken en die in een volgend bericht hier op het forum plaatsen (klik er op).

post-20447-1417704482,732_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.