Ga naar inhoud

Zijn deze onderdelen een goede combinatie met elkaar voor een game pc?

subtroob

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik ga voor het eerst mijn eigen game pc in elkaar zetten, en heb tot nu toe. Deze onderdelen in gedachten.

Mijn vraag is. Als ik deze bestel. Of alles goed met elkaar zou werken.

Intel Core i7 2600K / 3.4 GHz - LGA1155 Socket

ASUS P8Z68 DELUXE - Moederbord

Mushkin Blackline 12 gb Geheugen

OCZ Agility 3 Series - Solid state drive

WD Caviar Green WD20EARX - Vaste schijf

ASUS ENGTX590/3DIS/3GD5 - Grafische adapter

CoolerMaster Silent Pro M1000 - Voeding ( intern )

Cooler Master HAF 932 - Fulltowermode

Noctua NH-D14 - Koeler voor processor

LG BH10LS30 Super Multi Blue Bulk - Schijfstation

ntel PRO/1000 GT Desktop Adapter - Netwerkadapte

En zo nodig, wat zou ik er aan kunnen veranderen.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is bij elkaar een goed systeem maar persoonlijk zelf zou ik 8 gb corsair vengeance nemen als ram, de processor en mobo zijn goed. alleen zou ik geen WD Caviar Green ivm. de 5400rpm nemen maar een gewone een samsung spinpoit F3 die heeft 7200rpm en als je het echt goed wil doen zou ik de WD VelociRaptor IcePack 10k rpm nemen. de grafische kaart is goed daar kun je wel een paar jaar mee voor uit. en zelf heb ik een hekel aan LG branders(Slechte kwaliteit(eigen mening)) zou ik eerder 1 nemen van samsung of asus. voor de rest ziet het er goed uit.

aangepast door Mr.Raven
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Intel Core i7 2600K neemt dan kan je best deze geheugen nemen DDR3 2200(O.C.)/2133(O.C.)/1866(O.C.)

Per 2 geheugen plaatsen en volgens controle is 12 Gb geheugen van Mushkin Blackline kan niet in dual geplaatst worden.

Minimaal PC3-15000 als je 2600K volledig wilt benutten want K betekend overklokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.