Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, ik gebruik al een tijdje adobe reader 9 maar krijg nu telkens een foutmelding.

als ik op de informatie klik van de foutmelding staat er dit geschreven.

Hantekening van fout

AppName:acrord32.exe AppVer:9.4.5.236 ModName: kernel32.dll

ModVer:5.1.2600.5781 Offset:00012afb

Ik heb Adobe Reader ook al herinstelleerd maar niets helpt.... kan iemand mij helpen a.u.b. ?

Geplaatst:

Verwijder adobe reader.

Voer dan onderstaande uit:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Installeer dan adobe reader opnieuw.

Indien je windows xp met service pack 3 hebt kan j versie X installeren.

Verwijder wel het vinkje over de Mcafee vraag voor je download.

Geplaatst:

Dag Clarkie,

ik heb alles gedaan wat u mij hebt geschreven maar de foutmelding blijft... als ik Foxit reader gebruik dan is er geen probleem..ik wil adobe reader gebruiken omdat foxit reader niet onsdersteund word door tax on web om mijn belasingaangifte te raadplegen.. zou het probleem ergens anders zijn ?

Dank bij voorbaat,

Rocco

ciao ciao

Geplaatst:

Heb je na het verwijderen van adobe reader en ccleaner te gebruiken, adobe probleemloos kunnen installeren?

Heb je bij het gebruik van ccleaner het volgende ook gedaan: Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Geplaatst:

Ja Clarkie... heb alles gedaan zoals je me hebt geschreven...en eerst adobe verwijderd...ook twee maal op fouten in het register gekontrolleerd tot er geen fouten meer waren...het installeren van adobe reader x ging perfekt... maar toch weet dezelfde foutmelding en dan word adobe afgesloten .... ik weet het niet meer... toch alvast bedankt voor de snelle info... Grtj Rocco.. ciao ciao

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.