Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Maak eerst een back- up van je register via deze handleiding. (klik erop)

Ga dan naar deze link.(klik erop)

Download er kernel32dll door op de click here to go the download of kernel32.dll link te klikken.(zie afbeelding)

post-23245-1417704482,702_thumb.png

Hieronder vindt je de werkwijze om je bestand te installeren, bron:Installing dll-files - DLL-files.com

Step by step instructions, how to unzip your files from DLL-files.com.

• Open the zip-file you downloaded from DLL-files.com.
    • Extract the .dll-file to a location on your computer. We recommend you to unzip the file to the directory of the program that is requesting the file. If that doesn't work, you will have to extract the file to your system directory. By default, this is C:\Windows\System (Windows 95/98/Me), C:\WINNT\System32 (Windows NT/2000), or C:\Windows\System32 (Windows XP, Vista, 7).
    • Make sure overwrite any existing files (but make a backup copy of the original file).
    • Reboot your computer.
    • If the problem still occurs, try the following:
      • 1. Press Start and select Run.
      • 2. Type CMD and press Enter (or if you use Windows ME, type COMMAND).
      • 3. Type regsvr32 "filename".dll and press Enter.

Geplaatst:

Clarkie..ik heb alles perfekt gedaan gelijk u mij hebt beschreven... toch blijft de fout bij Adobe Reader...ik ben wel blij met uw inzet en al uw pogingen om dit probleem op te lossen... maar ik weet het niet meer.. toch alvast bedankt voor je steun en inzet... Grtj... Rocco... ciao ciao

Geplaatst:

• Dag Clarkie
  • ik heb dit ook gedaan maar het helpt niet
  • nogmaals bedankt voor je geduld en hulp
  • Grtj..Rocco.
  • Download revo uninstaller. (klik erop)

Verwijder met revo het programma adobe reader.

Volg deze handleiding.

• Voer dan ccleaner nog eens uit zoals in bericht 2.

• Installeer dan adobe reader opnieuw.

Geplaatst:
Dag Clarkie,

ik heb alles gedaan wat u mij hebt geschreven maar de foutmelding blijft... als ik Foxit reader gebruik dan is er geen probleem..ik wil adobe reader gebruiken omdat foxit reader niet onsdersteund word door tax on web om mijn belasingaangifte te raadplegen.. zou het probleem ergens anders zijn ?

Dank bij voorbaat,

Rocco

ciao ciao

Het feitelijk 'probleem' is dus eerder het feit dat je uw aangifte niet meer kan lezen. Ik vraag me af of het wel zo is dat documenten die zijn opgeslagen bij de website van TaxonWeb uitsluitend door Adobe Reader kunnen worden geopend (wel gekend om zijn problemen en veiligheidsgaten) ??!!

Als dat .pdf documenten zijn zou je het 'default' programma voor openen van .pdf documenten moeten instellen op Foxit en dan eens inloggen op TaxOnWeb.

Geplaatst:

• Dag Clarkie
  • ik heb dit ook gedaan maar het helpt niet
  • nogmaals bedankt voor je geduld en hulp
  • Grtj..Rocco.
  • Download revo uninstaller. (klik erop)

Verwijder met revo het programma adobe reader.

Volg deze handleiding.

• Voer dan ccleaner nog eens uit zoals in bericht 2.

• Installeer dan adobe reader opnieuw.

Kan je eens doorgeven wat je wel en niet hebt kunnen uitvoeren.

Was Adobe reader aanwezig in revo aanwezig om te verwijderen?

Heb je het kunnen verwijderen......?

Geplaatst:

Ik heb alles gedaan zoals jij me hebt beschreven... adobe met revo uninstaller weg gedaan zoals beschreven... dan met ccleaner alles doorlopen terug adobe reader installeerd maar krijg telkens dezelfde foutmelding zoals ik beschreven heb... om pdf bestanden te lezen gebruik ik Foxit reader probleemloos maar om mijn belastingaangifte telezen in tax one web moet ik adobe gebruiken anders ook al zet ik Foxit re

---------- Post toegevoegd om 21:20 ---------- Vorige post was om 21:19 ----------

Foxit Reader als standaard lezer.

Geplaatst: (aangepast)

Als de pdf niet geopend moet worden in de browser zelf, kan je dit proberen:

- open adobe reader

- ga naar het Edit (wijzigen?) menu en kies Preferences (voorkeuren)

- selecteer de internet categorie aan linkerkant

- doe het vinkje weg bij "display pdf in browser " (pdf in browser tonen)

Meer mogelijke oplossingen: http://en.kioskea.net/forum/affich-11663-internet-explorer-has-encountered-a-problem

Probeer deze tip

Does it fail with all PDFs? does the program open at all?

I've had many issues since adobe's 8.1.2 update. My fix is to uninstall Any and every Adobe reader from add/remove programs.

This almost always fails, so i install the microsoft installer cleanup tool:

http://download.microsoft.com/download/e/9/d/e9d80355-7ab4-45b8-80e8-983a48d5e1bd/msicuu2.exe

Remove all Adobe Readers

Then download and install the most recent version and it works :)

http://get.adobe.com/reader

aangepast door Kurtt
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.