Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb op het werk een afgeschreven pc gekocht, geformatteerd en wil er een besturingssysteem

opzetten. Ik dacht, steek de Windows Vista CD in en alles gaat vanzelf, niet dus.

Bij het aanzetten van de pc kom ik in DOS, datum en uur invullen en dan?? Hoe plaats je een

besturingssysteem op een geformatteerde pc?

• Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik vrees geen van de drie..je hebt een installatieschijf nodig...

De CD/DVD's die je hebt zijn afkomstig van een pc waarop Vista was voor geïnstalleerd, een OEM-versie...staat er geen merk van een pc-fabrikant op de schijven ?...

Geplaatst:

De versie die ik wil gebruiken is afkomstig van een Medion (die is buiten gebruik), vermoedelijk werd een OEM versie voor-geïnstalleerd. Moet ze letterlijk "installatieschijf" op staan ?

Geplaatst:
Heb drie CD/DVD, Microsoft Windows Vista Anytime Upgrade, Recovery Disc en Appilication & Support Disc... welke is de juiste?

Die drie cd's horen die bij je PC?

Geplaatst:

Foto van een installatieschijf hier onder.

Met de schijven die je hebt kan je enkel een voor geïnstalleerde Windows terug naar de fabrieksinstellingen brengen, dus niet installeren na het formatteren.

post-20447-1417704482,4903_thumb.jpg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.