Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb draadloos netwerk, via modem, voor laptop en vroegere desktop ging dit zeer vlot. Maar bij Ubuntu kan ik de functie niet vinden. Ingebouwde pci kaart??

• Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Als je kijkt via Systeem/Voorkeuren/Netwerkverbindingen tabblad Draadloos, word daar een actieve verbinding vermeld?

---------- Post toegevoegd om 00:51 ---------- Vorige post was om 00:42 ----------

Heb jij je Ubuntu al in het Nederlands of nog Engels?

Geplaatst:

Momenteel werk ik met de Engelse versie, probeer deze om wijzigen in NL. ?

Voor de verbinding >Netwerk Connections >> Wired - Wireless - Mobile Broadband - VPN - DSL,

nergens kan ik een connectie vinden.

Geplaatst:

Ga eens via Applications/Accessoires/Terminal er opent dan een venster wat je kunt vergelijken met de opdrachtprompt in Windows.

Typ in de terminal lspci en druk op enter.

Wat komt erin de terminal te staan?

Geplaatst:

No command 'Ispci' foundn did you mean:

command 'Ispci' from package 'pciutils' (main)

Ispci: command not found

gebruiker@gebruiker- desktop:

Geplaatst:

Weet je van welk merk of leverancier het apparaat in je pc is?

Je Lan verbinding voor bekabeld netwerk is terug te vinden maar voor draadloos niet.

Kun je deze computer bekabeld aan het internet hangen?

Geplaatst:

Enkel het merk staat erop, "PRIMINFO", verder geen model of nummer van pc. Bekabeling is geen optie.

Heb nog een mobiele stick meer dat ligt ook moeilijk omdat internetverkeer beperkt is. Geen mogelijkheid

om draadloos te werken?

Ik dacht een desktop van het werk even te gebruiken, maar geen cd/dvd, ...... niet draadloos...

Geplaatst:

"PRIMINFO" is blijkbaar het merk van de pc? Ik bedoelde eigenlijk het merk van het pci apparaat wat voor draadloos internet moet zorgen, Daar zal je waarschijnlijk de pc voor moeten openen.

Zit er een antenne aan de achterkant van de pc?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.