Ga naar inhoud

hoe zet je een besturingssysteem op lege pc ?

aussie

Aanbevolen berichten

• Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Niet zo goed nieuws. De keuze aan pci apparaten, intern of USB is groot.

Maar de ondersteuning voor Linux kan niet worden gegarandeerd. Dit heeft te maken met een aantal zaken, oa de ondersteuning, chip ed Linux lijkt hier de spelbreker, alhoewel ik al een aantal zaken heb bijgeleerd.

Wat zijn nu de mogelijkheden;

-met kabel (geen optie)

-aankoop nieuwe desktop

-aankoop windows Vista DVD (bij mijn laatste 2 pc was de OEM-versie geïnstallerd, maar had er nooit een DVD erbij)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat had ik reeds vermeld op de vorige pagina 6 (Klik)bericht 60.

Hoewel er een goede ondersteuning is voor diverse hardware is het steeds een gok.

Op deze (Klik)site kun je zien of er eventueel drivers voorhanden zijn voor de verschillende adapters voor Linux.

Mocht je kiezen om terug te gaan naar Windows en je zou een installatie DVD willen kopen dan zou ik persoonlijk gelijk Windows 7 kopen.

Maar al zou je over zou gaan om een Windows installatie DVD aan te schaffen dan nog zul je moeten zorgen voor een pci of usb-adapter om te kunnen verbinden met je draadloos netwerk.

Want zolang je die niet hebt loopt je in Windows tegen het zelfde probleem aan, namelijk geen internetverbinding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.