Ga naar inhoud

probleem met games spelen of andere dingen doen op mijn pc

Aanbevolen berichten

ik weet niet of meer mensen dit hebben maar ik heb een best wel groot probleem.

ik speel op mijn pc regelmatig games of kijk ik film op mijn pc is alleemaal goed maar iedere keer als ik dat dan doe dan verkleint mijn game of video naar mijn bureau blad. dan klik ik er op bij mijn pictogrammen onder in en dan vergroot hij weer en verkleint weer automatisch en dat wel 3 keer ik heb er nieuwe drivers over heen gegooit en mijn pc regelmatig upgedate maar daar licht het ook niet aan. weet iemand misschien een oplossing en wat het probleem is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou denken om in de instelling van de videoprogramma kijken of daar iets te vinden is voor resolutie van de scherm. (fullscreen ?)

Zo ook voor de games doch over games ken ik niet veel van.

ik heb all mijn instellingen van mijn beeld hetzelfde staan als toen het eerst niet gebeurde maar het is niet alleen met mijn games want als ik aan het typen ben op msn of op internet dan verkleint hij ook het licht niet egt aan het full screen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.