Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had vroeger metin2 gespeeld en toen deed hij het gewoon goed dus ik wou het weer eens spelen maar ik had het niet meer op mijn pc staan dus ik downloaden acc maken metin2 starten en inloggen dus ik had een poppetje gemaakt en klik op start alles gaat goed het balkje gaat laden en wanneer dat balkje vol is gaat mijn muis weg en logt hij uit ik heb het al 3 keer opnieuw geinstalleerd en is nu nog steeds hetzelfde

weet iemand hoe ik dit kan oplossen???:hmmmm:

alvast bedankt ,

gr daan

Geplaatst:

heb je nog andere programma's draaien terwijl je speelt?

zit je op een private server of een officiele server?

krijg je nog iets van een error bericht?

heb je al eens op hun forum gekeken?

ik kwam zo juist deze post tegen op hun forum misschien zijn er nog meer?

Geplaatst:

uhm ik heb alleen avg antivirus aanstaan als ik speel en synaptics aanwijsapparaat en voor de rest niks ik zit gewoon op een officiele server genaamd wodan ch1 of ch2 ik krijg helemaal geen error bericht ik heb al heel vaak op hun forum gezeten maar heb daarover niets gevonden ook heb ik daar gepost al 3 weken geleden daaruit kwam ook geen resultaat

gr daan

Geplaatst:

bedankt kurtt kan het kloppen dat dit al 2 weken is en ik heb de nl metin2 ?

---------- Post toegevoegd om 19:34 ---------- Vorige post was om 19:34 ----------

ja k kan engels zit bijna in de 1STE

---------- Post toegevoegd om 19:36 ---------- Vorige post was om 19:34 ----------

maar dat is inloggen daar heb ik geen problemen mee als ik een character selecteer en klik op start gaat het balkje laden en dan logt hij uit niet dat ik iets heb met inloggen maar met spelen zelf gr daan

Geplaatst:

We gaan voor alle zekerheid eens zien of er geen virussen op de pc zitten:

1. Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Dit (KLIK) filmpje kan je helpen om een hijackthis logje te plaatsen.

3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.

(ccleaner gaan we later gebruiken om je pc op te kuisen)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.