Ga naar inhoud

Packard bell laptop word echt traag

Aanbevolen berichten

Ok de pc gedraagt zich op zich wel goed bij het opstarten, maar dan heeft hij tijd nodig als hij op beginpagina staat (bureaublad) dan zie je wel de zandloper nog effe doorlopen.

Ik denk dat de pc vele programma's samen wil openen terwijl hij in de opstart zit.

En nu wil ik wel wel effe de vraag stellen als ik mijn takenbeheer start zie ik onder men cpu gebruik dat deze regelmatig als ik kijk op 100% draait is dit normaal of kan dit ni echt ?(zie foto1)

En dan als je wil mag je eens kijken in men programma's en onderdelen zie ik dingen dubbel staan wa ik raar vind en ik denk da er vele dingen in staan die er niet in horen .

Ik gebruik deze pc enkel voor men muziek, msn en men ipod kan je effe snel zeggen welke programma's ik hieruit mag wissen ?

En of ik enkele van die dubbele icoontjes ook mag wissen ? (zie foto2)

Alvast heel erg bedankt voor je hulp en je kennis te delen man echt waar.

Grtjes

FOTO 1

cpugebruik.jpg

FOTO 2

51088488.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar Start, typ msconfig in het zoekvak en druk enter.

Open de tab opstarten en maak daarvan een afbeelding.

Als de lijst te lang is voor 1 afbeelding, maak er dan 2 of meer zodat we de ganse lijst hebben van wat er mee opstart.

De afbeelding kan je maken met het knipprogramma.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk als ik het zo bekijk da er wel beke veel te veel aangevinkt staat :D .

Heb bovenste gedeelte en onderst egewoon aan elkaar geplakt met paint.

Je zegt maar moe ik alles uitvinken of moe er toch iets aanblijven.

Hieronder prnt scrn ervan.

grtjes

42381539.jpg

En dan wa ik mij ook af vraag is bij men programma's en onderdelen zie je zelf enkele dingen dubbel staan ( zie vorige bericht prnt scrn ervan)?

Is dit normaal of mag ik daarvan 1 wissen zo ja welke of maakt dit niet uit ?

dubbel:

ati catalyst install mannager

microsoft .NET framework zijn er drie van 1.1, 3.5 en 4 zijn dit allemaal zelfde ma de 4 gewoon de recentste en mag de rest weg ?

Dan nog talenpakker voor microsoft net framwork de 3.5 en 4 is dit ook dubbel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderstaande lijnen mag je alvast uitvinken.

Cyberlink Power Cinema

Picasa

toolbar_eula_launcher

Liveupdate Notice

Quicktime

Adobe Acrobat

Adobe Reader and Acrobat Manager

Programma's die je niet gebruikt, kan je verwijderen. Afgaande op hetgeen je hier zegt

Ik gebruik deze pc enkel voor men muziek, msn en men ipod kan je effe snel zeggen welke programma's ik hieruit mag wissen ?
denk ik aan

Acrobat reader om pdf bestanden te lezen

Cyberlink Power Cinema om video dvd's af te spelen

Picasa om je foto-collectie te beheren en online te zetten voor vrienden of familie.

Als je niks afprint vanaf deze pc, kan je ook de printer/scanner verwijderen.

De verschillende versies van microsoft .NET framework zou ik laten staan en ook de beide taalpakketten.

Sommige programma's hebben een specifieke versie van het microsoft .NET framework nodig en daarom is het best om deze te laten staan.

De ati catalyst install mannager hoort bij je grafische kaart en staat er inderdaad 2 maal bij.

Probeer er achter te komen welke de oudste versie is en verwijder die dan.

Nadat je de overbodige zaken hebt verwijderd, moet je het register opruimen met CCleaner.

Laat maar weten of de "grote kuis" enige snelheidswinst heeft opgeleverd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in feite kan je alles wissen behalve: virusscanner, besturingssysteem, en de dingen die u direct nodig hebt wanneer u opstart. Bij mij runnen er 4 :D

Kan het ook zijn dat er veeeeeeeel stof in de fan zit? Hoort u de ventilator veel lawaai maken terwijl u erop bezig bent?

aangepast door doedelzak123
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.