Ga naar inhoud

vraag over scanners

Aanbevolen berichten

hallo, ik ben hier net nieuw, en ik had een vraag,

mijn computer was laast gehackt, iemand bestuurde mijn hele computer, maar ik heb wel wat ervaring met computers, dus ik deed de internet er uit, en scande de computer met microsoft securety essentails en toen was het opgelost,

maar ik begon doordat ik gehackt was, te twijfelen over de veiligheid van mijn computer/bestanden,

dus had 2 extra scanners gedownload, de scanners die nu op mijn pc staan zijn

microsoft security essentials

malwarebytes en

avast

mijn vraag is dus is het een probleem om deze 3 scanners erop te hebben, ik ben namelijk heel tevreden over avast, maar malware ookwel:P bedankt alvast voor uw hulp mvg compneurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Microsoft Security Essentials en Avast zijn beide virusscanners en waarschijnlijk denk je dat Avast een antispyware is omdat op de website staat Avast Antivirus with anti-spyware maar dat is een ingebouwde functie van Avast. Maar Avast is een antivirus programma en kun je niet naast Microsoft Security Essentials gebruiken.

MalwareBytes kan je naast beide virusscanners gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat raden jullie aan om microsoft sec te verwijdere of avast?

---------- Post toegevoegd om 23:39 ---------- Vorige post was om 23:37 ----------

oja en als ik malwarebytes wil opstarten krijg ik zon ding of ik die wil toestaan, en er staat on admin takentje voor hoe komt dat? mvg compneurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf gebruik ik Avast Free en ben er tevreden over, je zou ze beide enkele dagen of weken apart kunnen proberen en dan kijken welke je het best bevalt.

---------- Post toegevoegd om 23:49 ---------- Vorige post was om 23:42 ----------

oja en als ik malwarebytes wil opstarten krijg ik zon ding of ik die wil toestaan, en er staat on admin takentje voor hoe komt dat? mvg compneurt

Dat is waarschijnlijk een melding van Gebruikersaccountbeheer, zo kunnen gebruikers met minder rechten niet zomaar willekeurig diverse programma's installeren of uitvoeren. Hier lees je er meer over >> Gebruikersaccountbeheer (UAC), administratorrechten en problemen met beheerrechten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.