Ga naar inhoud

[Vista] Computer start niet meer op na windows update

Sepownage

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

ik heb een probleem met de laptop van mijn broer (een windows vista). Hij wil namelijk niet meer opstarten, hij reageert niet op de startknop.

Achtergrondinformatie:

Mijn neef wou op de laptop van mijn broer. Deze stond al aan. Een virusscanner zei dat er twee bedreigingen of virussen waren, maar ik weet niet of dat erg was (mijn neef komt uit spanje en spreekt maar half nederlands). Er waren ook updates van windows geïnstalleerd en de PC zou binnen 2 minuten automatisch worden herstart.

Dus de laptop sloot af, fase 3/3 100% compleet, en stond uit. Maar hij ging niet meer aan, en reageert nu niet meer op de startknop.

EDIT: Mijn neef uit spanje had blijkbaar toch iets gezien. De laptop herstartte, maar na het 'Packard Bell' scherm moest hij lang wachten en is de laptop blijkbaar afgesloten. Nu reageert hij nog niet op de startknop.

Kan iemand ons hierbij helpen?

Bedankt,

Seppe.

aangepast door Sepownage
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haal de batterij van de laptop er eens uit en steek de oplader in,start dan de laptop op.

Doet hij dat wel tokkel dan vanaf de Power knop op de F8 of F5 toets tot je een opstart scher krijgt.

Kies daar vervolgens voor Laatst gekende werkende configuratie.

Heb je een installatie cd/dvd van windows vista dit voor als bovenstaande niet werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.