Ga naar inhoud

account facebook

Aanbevolen berichten

Mijn vrouw heeft een account op facebook. Steeds wanneer ze naar deze site wil gaan komt er bovenaan het scherm "Ga naar hotmail.com om de registratie te voltooien".

De bevestigingsmail heb ik al tot drie keer gevraagd om terug te sturen en iedere keer heb ik op de link geklikt om te bevestigen.

Deze gele balk bovenaan blijft er steeds staan en ze kan op facebook geen spelletjes spelen of berichtjes schrijven naar vrienden. Alleen naar haar eigen account kan ze kijken en naar deze van haar vrienden. MEER NIET.

Ik had al gedacht van dit account te verwijderen en een nieuw aan te maken maar vind nergens iets van "account verwijderen", wel van deactiveren. Zou ik daar goed aan doen of moet ik iets anders doen?

Dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op die balk geklikt en daar komt niks om te downloaden.

In deze balk staat vermeld dat ik naar hotmail zou moeten om de registratie te vervolledigen, maar dat is tot twee maal toe al gebeurt en heb zelfs een nieuwe e-mail gevraagd en gekregen en toch blijft het steeds hetzelfde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit krijgt ze iedere keer wanneer ze facebook opent. Nogthans wanneer ze op account klikt kan ze op haar eigen profiel en kan ze kijken naar het profiel van vrienden. Maar dat is dan ook alles wat ze kan doen.

PC Helpforum moderator bericht:
Het e-mailadres is verwijderd wegens kans op spam

post-15492-1417704484,5729_thumb.png

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het mailadres verwijderd uit de afbeelding wegens kans op spam.

Inderdaad, het gaat niet om een downloadbalk.

Zelf ben ik geen gebruiker van facebook, er loopt blijkbaar iets fout met het bevestigen van je account.

Als je klikt op "open je e-mailaccount" in die gele balk wat gebeurt er dan?

Staat er ergens een link in om een probleem door te geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer ik daarop klik kom ik in Windows live (Engelse versie). Daar kwam dan ook de bevestigingsmail in waar ik op geklikt heb om de registratie te vervolledigen. Eigenaardige daaraan is dat het daar wel in kwam maar niet in Windows live messenger (Nederlandse versie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem opgelost. Ik was er zo zenuwachtig van dat ik dit niet goed kreeg en heb dan maar haar account gedeactiveerd. Probeerde om een nieuw account te maken maar dat ging dan ook al niet. Nog meer zenuwen. Uit armoede haar account weer geactiveerd en wat blijkt? Haar account werkt normaal en kan alles doen wat een ander kan doen op facebook. Ook de gele balk bovenaan is verdwenen. Denk dat daar één of andere bug in Facebook moet zitten, naar mij bescheiden mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.