Ga naar inhoud

CPU schiet op willekeurige momenten op 100% ~ Meestal bij spellen

Ant-99

Aanbevolen berichten

ESET is niet zo lief tegen andere anti-virus en spyware programma's. Toen ik Avast installeerde flipte de hele computer ook. Ik heb AMBAM (PRO) er af gegooid, en What Pulse!, een programma da bijhoud hoeveel je typt en dat dan in kaart kan brengen, heb ik er ook afgegooid. XUS dekstop, en Deskmotive zijn er ook af, alhoewel ik die niet vaak (lees nooit) gebruik. Hij lijkt nu stabiel te lopen, maar ik wacht even om te zien of hij straks weer niet flipt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De reden dat de meeste anti-virus programma's niet "lief" voor elkaar zijn is dat hun code dikwijls als een virus wordt beschouwd door de "collega's". Het is dus niet aan te raden er verschillende naast elkaar te laten draaien. Ik gebruik zelf Eset en vind het tot hiertoe een van de betere, hij belast het systeem niet te zwaar en wordt minstens één keer per dag bijgewerkt.

De anderen zijn daarom niet slecht, maar sommigen zijn héél zwaar of worden niet regelmatig bijgewerkt. Als je toch eens een tweede "mening" wil schakel dan je anti-virus die op de PC staat even uit en doe een on-line scan.

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt waarschijnlijk run32.dll

Dit is inderdaad een essentieel bestand voor windows maar als MBAM dit verwijdert, is dit omdat het besmet is.

Je moet dan wel een goed exemplaar van dit bestand terugzetten.

We zullen het hierbij laten. Als je toch een boompje wil opzetten over MBAM, stuur me dan maar een privé-berichtje.

Hoe staat het ondertussen met het cpu probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden dat de meeste anti-virus programma's niet "lief" voor elkaar zijn is dat hun code dikwijls als een virus wordt beschouwd door de "collega's". Het is dus niet aan te raden er verschillende naast elkaar te laten draaien. Ik gebruik zelf Eset en vind het tot hiertoe een van de betere, hij belast het systeem niet te zwaar en wordt minstens één keer per dag bijgewerkt.

De anderen zijn daarom niet slecht, maar sommigen zijn héél zwaar of worden niet regelmatig bijgewerkt. Als je toch eens een tweede "mening" wil schakel dan je anti-virus die op de PC staat even uit en doe een on-line scan.

.

Het is met virusscanners zoals met vele dingen, ze hebben allemaal wel voor- en tegen. Ik kijk in de eerste plaats naar regelmatige updates, een niet te zware systeem belasting en een goede service. Zoals dikwijls zijn het dan niet altijd de "groottste" merken die er het beste uitkomen. En het blijft ook afhankelijk van je persoonlijke voorkeur en omstandigheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een aangepaste versie van run32dll.exe. Maar daarvoor verwijs ik naar een ander topic van me.

ON TOPIC :

Ik heb het gisteren heel lang niet gehad, ik was net een record een-irritant-muziekje-luisteren aan het verbreken, ik zat juist op 20000 seconden (= 5 en een half uur) toen hij begon te flippen. Hij stond wel al heel lang aan, langer dan 5 en een half uur. Ik vind het wel spijtig van mijn recordpoging.

Het is dus nog, maar minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.