Ga naar inhoud

Problemen bij het opstarten krijg ik gecrasht beeld

babonjam

Aanbevolen berichten

Hallo

Bij het opstarten van mijn pc krijg ik precies een gecrasht beeldpost-27284-1417704483,752_thumb.jpg met strepen,maar heel soms start hem normaal op.. en op een bepaalde momen als ik bezig ben zit hem vast en als ik hem terug opstart krijg ik weer gecrashte beeld.

aub iemand die mij kan helpen?

alvast bedant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens geprobeerd om de grafische kaart uit de pc te verwijderen en terug te monteren.

Soms kan een slecht contact in het AGP of PCIe slot wel eens zorgen voor zulk beeld en de grafische kaart verwijderen en terug plaatsen lost het wel eens op.

Eveneens bestaat de mogelijkheid dat misschien je grafische kaart aan het overlijden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens geprobeerd om de grafische kaart uit de pc te verwijderen en terug te monteren.

Soms kan een slecht contact in het AGP of PCIe slot wel eens zorgen voor zulk beeld en de grafische kaart verwijderen en terug plaatsen lost het wel eens op.

Eveneens bestaat de mogelijkheid dat misschien je grafische kaart aan het overlijden is.

ik heb 'n laptop en is wel moeilijk om open te krijgen maar proberen waar en hoe moet ik hem monteren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ver ik weet is van de HP Pavilion dv9000 serie de grafische kaart geïntrigeerd op het moederbord en is niet te vervangen.

Probeer eens het volgende, dan kunnen we kijken of het niet aan te hoge temperaturen van je hardware ligt.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ver ik weet is van de HP Pavilion dv9000 serie de grafische kaart geïntrigeerd op het moederbord en is niet te vervangen.

Probeer eens het volgende, dan kunnen we kijken of het niet aan te hoge temperaturen van je hardware ligt.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

http://speccy.piriform.com/results/XOjcrb0my4QPT8jAU1KxLwo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.