Ga naar inhoud

tragere internet, outlook bericht telkens, webpagina is hersteld?? Heeeeelp

yc_moker

Aanbevolen berichten

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren en typ: ComboFix /Uninstall (met spatie voor de /)

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Download combofix opnieuw via de 2de link en voer combofix dan nogmaals uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben nog steeds met mijn probleem bezig :( combofix lukt niet, en ik krijg nu (al voor de tweede keer) na een tijdje de pc gbruikt te hebben een blauw scherm te zien met allerlei witte tekst (het lijkt alsof ie crasht ofzo) ik moet de pc dan uitschakelen wat ook weer niet lukt dus dan maar de stekker eruit???

word er helemaal gek van...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat blauwe scherm met witte letters is inderdaad van een crash.

Met onderstaande procedure gaan we er proberen achter te komen wat de crash veroorzaakt heeft.

Download Blue screen view.

Installeer het en start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en MInidumps(.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

• bug check string (bug check tekst)

• bug check code
  • caused by driver (veroorzaakt door stuurprogramma)

Als je meerdere .dmp bestanden hebt, geef dan bovenstaande informatie voor de laatste 5. Zet er in dit geval ook de datum en tijd van de crash bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Combofix draait in een promptvenster met blauwe achtergrond en witte letters maar dit is geen "blue screen".

Een echt blue screen herken je onmiddellijk als je het ziet.

Een blue screen is altijd het volledig scherm en het venster van combofix niet. Bij combofix zie je nog altijd de normale achtergrond.

Op een blue screen staat altijd een tekst waarin gezegd wordt dat je de systeembeheerder moet contacteren als de fout zich blijft voordoen. Er staat ook altijd een foutcode met tussen haakjes 4 parameters bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een rechthoekig grijs scherm met de volgende tekst:

er is geen standaard emailclient geinstalleerd of de huidige emailclient kan niet voldoen aan het berichtverzoek. Start microsoft outlook en stel deze toepassing in als de standaard emailclient.

dus ook als ik inlog op een site ofzo dan krijg ik telkens dat scherm

naamloos,m.bmp

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.