Ga naar inhoud

Kapotgaan Hoofdtelefoon

Pjerotje

Aanbevolen berichten

Een paar weken terug ging ik mijn zoveelste kapotte hoofdtelefoon binnenbrengen voor garantie. Mijn zoveelste, want AL mijn vorige hooftelefoons gingen kapot aan hetzelfde. Na een tijdje komt er alleen nog maar geluid uit 1 oorschelp. Ligt dit aan mij? Op het net vind ik geen info. Mijn laatste hoofdtelefoon was een Lenco HEP-100. Inderdaad niet zo'n dure, maar hij mocht toch wel wat langer meegaan dan een paar weken, niet?

aangepast door Pjerotje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd als ik er tenminste vanuit mag gaan dat het snoer nergens achter blijft haken.

Ook op je stereoinstalatie geprobeerd?

Dan mag je er misschien iets mis is met je geluidskaart of de driver daar van.

Overigens maakt Lenco best wel kwaliteit.

Ik gebruik trouwens een Sony mdr-v150 met het snoer gewoon aan beide oorschelpen, geen high end maar een zeer acceptabel geluid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, hij blijft nergens achter haken, en ik heb hem al evenmin aangesloten op een stereo-installatie. Gewoon op mijn MP4! Als dit ook gebeurd met mijn volgende hoofdtelefoon (een Sony MDR V250), moet het daar wel aan liggen, want dit gebeurd pas sinds ik hem heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat dus over een hoofdtelefoon die je gebruikt op een MP4 speler?

En niet op je PC, want je hebt je vraag geplaatst in het subforum "Windows xp".

Kan je de hoofdtelefoon proberen op een ander geluidsapparaat of op je PC?

Nee hoor, ik gebruikte hem op beide! Op mijn MP4 én pc (Windows xp!). Nadat hij niet meer werkte op mijn MP4, werkte hij ook niet meer op mijn pc, dus zal het wel aan de hoofdtelefoon liggen zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zekerheid heb ik helaas niet helaas.

Probeer eens om met je nieuwe oortjes NIET op de MP4 player te gaan en dus enkel PC en Stereo installatie en kijk dan of hij het langer volhoud.

Koop alleszins nog een goedkoop setje om ook daarmee te experimenteren,dit enkel op je Stereo installatie,zo kunnen we het een en ander uitsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.