Ga naar inhoud

Graphic card werkt niet meer

Gast

Aanbevolen berichten

[ATTACH=CONFIG]12170[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]12169[/ATTACH]Hallo

ik kreeg opeens een bericht van me PC dat me graphic card het niet meer zo goed doet. ik had laatst wat virussen enz (ads, spyware, trojan.generic) maar die zijn er nu af. ik heb screenie gemaakt van de melding hopelijk is er iets aan te doen. alvast bedankt voor enige hulp

aangepast door Dalderup
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, had systeemherstel gedaan naar net voor de problemen op kwamen en het is niet meer teruggekomen maar voor alle zekerheid, ik heb een windows 7 CD voor als het nodig is het helemaal opnieuw te installeren, ik heb een recovery schijf zodat die terug gaat naar fabrieksinstellingen en ik heb een backup gemaakt op een DVD de eerste week nadat ik mijn PC had. Dus problemen aan de software zullen makkelijk te verhelpen zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan een back-up terug zetten.

Staan je persoonlijke bestanden op een andere partitie?

Want als je de back- up terug gaat zetten ben je alle bestanden kwijt van na die datum als die op dezelfde partitie staan.

Blijf je het probleem dan nog hebben en je PC is in garantie laat je het best je pc nakijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn persoonlijke dingen staan op een aparte partie, ja

een vriend van me zei dat het misschien zou helpen om mijn drivers te updaten, zou dat misschien helpen? ik heb een NVIDIA GT430

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.