Ga naar inhoud

HP Laser Colorjet 2840 start niet meer op


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

ik heb een HP Laser Colorjet 2840 en sinds vandaag start hij niet meer op. Ik heb hem al uit getrokken en vijf minuten gewacht, dan aangezet, hij start op, rammelt raar binnenin en valt dan gewoon uit. Dit zowel bij het opstarten als hij gelinkt is aan de laptop, alsook wanneer het niet zo is.

Tot heden had ik geen problemen, hij heeft wel een keer melding gegeven dat de drum moet vervangen worden, maar dit is de eerste keer dat hij helemaal niet opstart. Het schermpje gaat aan en na een paar seconden, veel lawaai later valt hij terug uit.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Ik weet dat ik in menu het een en ander kan wijzigen maar als de printer niet eens opstart geraak ik niet in dat schermpje...

LolaKimmeke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij heeft wel een keer melding gegeven dat de drum moet vervangen worden, maar dit is de eerste keer dat hij helemaal niet opstart.

Is de drum ooit vervangen geweest, of is het nog de eerste?

Vraag het eens na in een pc- winkel of dat je probleem oplost, want het probleem zit wel degelijk in de printer zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.