Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb PowerPoint 2003 en Windows 7. Bij het afspelen van PowerPoints heb ik normaal beeld maar geen geluid. Bij alle andere programma's werkt het geluid normaal. Weet iemand hoe dit probleem opgelost kan worden.

Geplaatst:

Zijn het powerpoints die op een andere pc zijn gemaakt?

Dan zou het kunnen dat het geluid niet op de juiste wijze ingevoegd is.

Hierdoor hoor je enkel het geluid in de powerpoint als het op de pc afgespeeld wordt waar die powerpoint op gemaakt werd.

Geplaatst:

Bedoel je dat je powerpoints hebt ontvangen met muziek, en dat je die muziek niet kunt afspelen? Of bedoel je dat je zelf muziek aan een powerpoint heeft toegevoegd en dat je dat niet kan afspelen?

Geplaatst:
Bedoel je dat je powerpoints hebt ontvangen met muziek, en dat je die muziek niet kunt afspelen? Of bedoel je dat je zelf muziek aan een powerpoint heeft toegevoegd en dat je dat niet kan afspelen?

Ik heb Powerpoints ontvangen van mijn vriendin waar muziek bij zit. (bij de PP) Dat is gecontroleerd op haar computer. Zij heeft ze ook weer van iemand anders ontvangen.

Als ik ze afspeel zie ik wel beelden maar hoor geen muziek.

Geplaatst:

Je geeft aan dat je met PowerPoint 2003 werkt in Windows 7...

Maakt deze deel uit van een Office 2003-pakket of maak je gebruik van PowerPointViewer 2003 ?...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.