Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben aan het uitpluizen hoe men eigenlijk de onderdelen voor een niewe pc moet uitzoeken zoadat alles een passend geheel hebt.

Voorbeeld: in mijn huidige kast past geen groter moederbord dus hoe kan ik bij een onlinezaak nu zien wat voor soort moederbord in wat voor kast past en wat voor prosessor er dan bij moet.

Iets anders bijf.: hoe kan je zien of een moederbord een eigen videokaart en geluidskaart heeft.

Zijn er ook moederborden die een geintegreerde netwerkkaart hebben.

Op welke manier is er een beetje te leren om diverse onderdelen zelf samen te stellen voor bijf. een allroundpc.

Beetje toekomstplannen? ja dat klopt plus mijn grote interesse in pc's die op een wat latere leeftijd opkomt.

Wie zou voor mij een tipje van deze voor wel erg grote sluier kunnen oplichten?

Hartelijk dank!

Geplaatst:

je praat als het ware over ATX vormen voor moederborden zo heb je daar verschillende vormen in als ATX, micro ATX, extendet ATX en AM3 sockets(voor AMD-processors) die AM3 socket moet een bijpassende AM3 processor hebben het werkgeheugen werk met DDR zo heb je DDR, DDR2, DDR3 al deze dingen moeten over een komen en anders zou het wel eens moeilijk kunnen worden met installeren. dit alles is zeer uitgebreid er zijn nog veel meer dingen waar je op moet letten maar dat is teveel om nu allemaal te gaan zitten uitleggen. ik hoop dat je hier al wat verder mee bent geholpen in inieder gevallen succes met het uitzoeken. en bij twijfel kun je altijd even vragen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.