Ga naar inhoud

2 beeldschermen / 2 verschillende beelden / is dat mogelijk?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb de volgende vraag,

Ik heb 2 schermen (1 monitor BenQ XL2410T led 120Hz + 1 TV samsung led 40 inch)

De tv is met een hdmi kabel vanaf mijn videokaart ATI 5870 verbonden.

De monitor zit met een kabel rechtstreeks op de videokaart aangesloten.

Nu wil ik films rechtstreeks vanaf de computer op mijn tv bekijken. Maar ik wil ook dat ik gelijktijdig het scherm van mijn monitor kan gebruiken om te computeren. (Dus 2 verschillende beelden)

Nu ben ik al zover dat het lukt om films te kijken op de tv, maar hetzelfde beeld heb ik ook op het beeldscherm van mijn monitor. ( Dus 2 schermen gelijktijdig met daarop een film)

Is het nu mogelijk om dat zo aan te passen, dat ik 1 scherm voor film heb en gelijktijdig 1 scherm om te computeren.

grtz Jan

Geplaatst:

dat kan je moet alleen bij je monitor instellingen aanpassen dat je geen copie wil maar als het ware een doorlopend scherm dat die die 2 dus je pc scherm en je tv als 1 beeld ziet.

omdat je met windows werkt ziet die dan je tv ook weer als 1 scherm(het rare van windows) waardoor je je software scherm met je film als het ware op je tv schuift waardoor je dan weer op je pc scherm gewoon verder kan gaan met andere dingen omdat windows je pc monitor dan ook weer als apart scherm ziet.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.