Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft er iemand enig idee hoe ik van onderstaand foutbericht af kom?

2ngbk0y.png

Iedere keer bij het opstarten van Windows Live Mail verschijnt dit bericht.

Ik kan het dan wel wegklikken en gewoon verder gaan, maar het blijft irritant.

Ik heb totaal geen feeds aanstaan, en bij Internet-opties in Internet Explorer

is alles uitgevinkt bij Feeds & Webslices.

Een tijd terug had ik dit probleem ook op mijn desktop, en toen vond ik een

bericht waarin iemand de tip gaf om een bepaald bestand te verwijderen.

Dit loste toen het probleem op, maar helaas kan google dat bericht niet meer

terug vinden. Dus misschien heeft iemand hier een oplossing? :hmmmm:

Geplaatst:

Sluit alle Windows Live programma's af (Mail, MSN, ... )

Ga via start (Windowsknop links onderaan) naar configuratiescherm --> programma verwijderen.

Zoek in de lijst met geïnstalleerde programma's je Windows Live Essentials...klik er met rechts op en kies voor repareren.

Geplaatst:
Sluit alle Windows Live programma's af (Mail, MSN, ... )

Ga via start (Windowsknop links onderaan) naar configuratiescherm --> programma verwijderen.

Zoek in de lijst met geïnstalleerde programma's je Windows Live Essentials...klik er met rechts op en kies voor repareren.

Gedaan. Maar helaas zonder het gewenste resultaat. De foutmelding bij het starten van Live Mail is er nog steeds. :hmmmm:

Geplaatst:

Open je Internet Explorer --> extra --> internetopties --> inhoud.

In het tabblad inhoud klik je onderaan rechts naast Feeds en Web Slices op Instellingen.

Check of de instellingen staan zoals op de afbeelding hier onder.

Pas de instellingen aan en bevestig met Ok.

post-20447-1417704485,5024_thumb.jpg

Geplaatst:
Open je Internet Explorer --> extra --> internetopties --> inhoud.

In het tabblad inhoud klik je onderaan rechts naast Feeds en Web Slices op Instellingen.

Check of de instellingen staan zoals op de afbeelding hier onder.

Pas de instellingen aan en bevestig met Ok.

[ATTACH=CONFIG]12208[/ATTACH]

Inmiddels staat het zo. Maar nog steeds geen verschil.

Zelfde resultaat als wanneer er niets aangevinkt staat.

Wat ik nog niet heb vermeld is dat dit probleem op een andere account,

die dus van dezelfde geïnstalleerde Windows Live Essentials 2011 gebruik

maakt, NIET optreedt. Daar gaat alles goed.

Het moet dus een of andere lokale setting zijn. Maar welke?

Misschien iets onder AppData --> Local ???

Geplaatst:

Het moet dus een of andere lokale setting zijn. Maar welke?

Misschien iets onder AppData --> Local ???

Ik ben er zelf achter gekomen. :D

Ga naar <gebruikersnaam>\AppData\local\Microsoft en DELETE daar de hele map feeds.

Probleem opgelost. :top:

Leuk om te weten voor de volgende met dit probleem.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.