Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo allemaal

ik weet nou eigelijk niet of ik bij het goede adres zit of dit nou een software is of hardware zo evaren ben ik niet :D

maar ik zit met ene probleempje

ik merkte opeen toen ik op youtube wou gaan kijken dat ik opnieuw adobe flash player moes downloaden

dus hij was opeens weg van mijn computer ik heb toen gekeken in mijn configuratiescherm-progamma's&onderdelen

maar nergens meer adobe tevinden alleen t verwijder bestand dus ik drukte daar nog is op want ik dacht nou mischien is ie ergens anders beland in de pc nou en ga dan maar is zoeke als je er geen verstand van hebt hahah

dus besluit om uhm volgens dat progamatje om hem teverwijderen teverwijderen gaf ie aan dat ie verwijdert was en dat progamatje zelf ook want dat hoorde er bij begreep ik..stond er ook op en gaf die aan..nou ok ik opzoek naar verschilende links om hem opnieuw tedownloaden elke x was ie zover en op het laatste momend dat ie voltooit was moes ik nog een x voltooien drukken en gaf hij dit aan http://94.100.118.133/1360600001-1360650000/1360615101-1360615200/1360615189_5_Tchg.jpeg bij elke link/download van adobe flash player

wat nu ik hoop dat jullie mij kunne helpen!!

alvast bedankt!:ciao:

post-27335-1417704488,5885_thumb.jpg

Geplaatst:

asus bedankt voor de link! maar als ik bij zoekopdracht starten in vul systeemherstel krijg ik geen deze computer naar een andere toestand herstellen

Wat daar aangegeven woord in de link.

maar alleen de systeemherstell, systeemconfiguratie,systeeminfo,systeem,systeembeheer,

dan gewoon systeemherstell druken ?? dan vraagt ie om toetsteming:embarassed:

Geplaatst:

Klopt...ondanks het feit dat die handleiding bij Windows Vista staat, blijken de afbeeldingen van een pc met Windows 7 te zijn ipv Vista...:dong:

Je kiest dus voor systeemherstel en je dient toestemming te geven.

Deze (klik er op) handleiding heeft wel correcte screens...

Geplaatst:

asus??? uhm hij heb systeemherstel gedaan maar geen resultaat:( alleen dat progamatje adobe flash player 10 activeX = trug en een macafee is trug gezet die ik had verwijderd want die had ik gekregen bij 1 van de links om de adobe flash player tedownloaden downloade die hem ook automatisch dus ik dacht mischien botst t dat ie nie wilt downloaden maar was t ook nie vandaar toen verwijdert

Geplaatst:

clarkie,,er staat

Er woord geprobeerd webinhoud te openen met dit progamma op u computer

dus ik heb toestaan gedruk en krijg ik de download

en dat via youtube heb ik ookal geprobeerd wert ook niet

ik kan ook geen gewonen filmpjes via bv hyves die mensen geupload hebben kijken;)

Geplaatst:

In het geval dat je wil downloaden van bovenstaande link (eerste link uit post 7) denk er dan aan om de 'gratis aangeboden' rotzooi uit te vinken : Mc Afee of Google Chrome...anders wordt dit ongevraagd/ongewild mee op je systeem geïnstalleerd.

Geplaatst:

ik heb net weer alles verwijderd wat adobe flayplayer betreft want er stond ook opeens een oude serie tussen zag ik vanmiddag wat volgens mij computer in nov vorigjaar erin is gezet hahaha terwijl ik gister alles verwijderd heb om alles opnieuw teproberen te installeren heel apart allemaal of licht het aan mij,, heb t weer verwijder en weer geprobeerd tedownloaden maar krijg weer de zelfde melding

http://94.100.118.133/1360600001-136...89_5_Tchg.jpeg

en staat er wel opeens weer die adobe flash player 10 activeX maar de rest niet.

---------- Post toegevoegd om 20:47 ---------- Vorige post was om 20:46 ----------

asus dat is inderdaat gebeurt met macafee en heb dat toen weer verwijderd...maar hielp ook nie

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.