Ga naar inhoud

HELP, ik kan niet meer simsen & mijn videokaart wordt niet herkent!

Gast Jamie

Aanbevolen berichten

@ProMind,

Als ik me pc opstard kan ik kiezen of ik windows normaal wil opstarten of dat ik in de herstelmodus wil opstarten,

Ik hoef niet in te loggen ofzo want ik ben de enige gebruiker op deze computer...

@clarkie

Bij mij doet hij heel raar want als ik dan bestand toevoegen en toevoeg en op uploaden klik is hij even bezig en daarna zie je nergens een bestand sta enz en als ik dan op voeg toe in bericht klik staat er dat er geen bestand is toegevoegd terwijl ik wel gewoon upgeload heb enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kan je eens kijken onder "controlepaneel", "gebruikers" welke accounts er zijn met met welke opties ?

Dus bv: "Guest" = "disabeled" of "Administrator" = "Password protected" ?

Kun je ook eens proberen of je in safe mode kan starten (F8 "tokkelen" terwijl de PC opstart.

Als dat lukt kan je nog eens proberen om de drivers te verwijderen en terug te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het niet helemaal...

Er is gewoon 1 account op deze pc zonder wachtwoord...

---------- Post toegevoegd om 12:58 ---------- Vorige post was om 12:43 ----------

Ik heb opgestart in de safe mode, dat lukte prima.

Ik weet alleen niet zo goed wat ik moet verwijderen...

Ik heb trouwens ook een of andere scan en die zegt dat ik 25 veroudere drivers heb... en ook welke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn altijd minstens drie accounts, alleen merk je dat niet altijd. Ben je bij accounts gaan kijken ?

Je melde eerder dat de PC origineel van een kantoor omgeving kwam. Is hij op dat moment geherinstalleerd ?

Door jezelf of door het bedrijf ?

Probeer ook die "safe mode" eens met F8, misschien kunnen we het zo oplossen ...

---------- Post toegevoegd om 13:04 ---------- Vorige post was om 13:00 ----------

:D

We zijn hier bijna aan het chatten, ik zag het tweede deel van je post pas toen ik de mijne deed ..

OK, in safe mode, hetzelfde proberen als je voordien hebt gedaan.

Probeer eerst terug de driver update uit te voeren.

Verwijder het vga item.

Herstart de PC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja,

Gast maar die is uitgeschakelt , die van mij , en die administrator allemaal zonder wachtwoord.

Jij hij komt van een ICT bedrijf.

Mijn vader heeft volgens mij wel het een en ander erop gezet maar dat is al een tijd geleden.

Ik ga het proberen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.