Ga naar inhoud

raar probleem met standaardaccount

frodoke

Aanbevolen berichten

hey,

Ik heb zopas m'n pcke geformateerd en ik ben overgestapt naar windows 7(voorheen vista). Nu merk ik dat een bepaald spel (cue club: biljartspel) niet kan opstarten in de standaardaccount, wel in de adminstratoraccount.

En als ik dat standaardaccount verander in een administratoraccount dan lukt dit wel in die andere account.

Ik vind dit wel raar, mijn vraag is nu hoe kan dit?

Alvast bedankt voor de reply,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een standaardaccount heeft natuurlijk minder rechten op het systeem dan een administrator.

Zo kan een standaard gebruiker geen software of instellingen wijzigen die ook voor andere gebruikers van toepassing zijn.

Als je het spel opstart als standaard gebruiker word er dan niet gevraagd om een administrator wachtwoord, zodat je het spel alsnog kunt opstarten?

Meer info over de diverse accounts vind je hier >> Wat is een standaardgebruikersaccount?

De link is wel voor Vista bedoelt maar in grote lijnen is dit voor Windows 7 het zelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het spel opstart als standaard gebruiker word er dan niet gevraagd om een administrator wachtwoord, zodat je het spel alsnog kunt opstarten?

Nee, ik heb dan ook geen wachtwoord ingesteld als administrator, ook niet voor standaardaccount. Ik heb wat zitten knoeien met 1 of andere wizard om dit probleem op te lossen en nu werkt het wel???? Vraag me niet wat er verandert is, ik weet het niet :S. Ik vermoed iets met machtigingen(openen als administrator).

Hij doet het nu. Moest er later nog problemen zijn laat ik dit nog wel horen.

Bedankt (handige site btw)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.