Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste vrienden,

ik weet niet of ik op het juiste forumgedeelte zit, maar dat hoor ik dan wel weer (:D)

Ik zit nl met een probleempje waar ik maar niet uitkom - ik ben een fervent verzamelaar van miniatuurflesjes whisky en zou deze graag in een "soortgelijke " map of foto-album steken ! Maar ik heb al hier en daar navraag gedaan, en via exel zou me dit lukken ! Het probleem is dat ik nu niet bepaald een expert (in feite in niks, maar ja:hmpf:) ben in dit programma en ik zou dit als volgt willen - ik heb van elk flesje al een foto genomen, daaronder ben ik bezig met de benaming en korte beschrijving én deze wil ik dan nog onder landsverdeling onderverdelen (ik heb bijna 40 verschillende landen) ! Het lukt me wel een beetje (zie screenshot) doch ik moet alles manueel doen en vraag me af, of er geen "programma" of dergelijke bestaat waar ik al de kadertjes op voorhand kan opzetten en nadien gewoonweg de foto's inzetten - het zal allemaal misschien wel makkelijker zijn dan het is, maar voor mij is het een 'tirizanenjob" aan 't worden - Wie kan en wilt er me verderhelpen ???

Vriendelijk dank al op voorhand,

popol57

Geplaatst:

Zal het nogmaals proberen - doch lukt niet van te uploaden ! Ligt dit misschien omdat ik een screen gemaakt heb ( of toch geprobeerd !?) van een voorbeeldje dat ik zelf heb gemaakt met "exel" ? Ligt daar misschien het probleem ?

Geplaatst:

Een screen (schermafbeelding) maak je ofwel door op te printscreen- toets te drukken en dan paint te openen en dan plakken kiezen.

Sla het bestand op en plaats de afbeelding (klik erop) in een volgend bericht.

Of

Indien je bezitter bent van Windows vista of Windows 7 kan je ook gebruik maken van het knipprogramma en dan plaatsen (klik erop) in een volgend bericht.

Tip: In windows xp kan je ook gebruik maken van een knipprogamma namelijk Gadwin Printscreen (klik erop)

Geplaatst:

Beste Clarkie, tot mijn spijt en groot verdriet, moet ik eventjes deze afhandeling onderbreken - familieproblemen die nauw aan 't hart liggen ! Ik neem later wel terug contact op - ben dinsdag ook voor 2 à 4 weken beroepshalve in het buitenland... Tot wederhoren !

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.