Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mijn laptop is binnengeweest omdat hij geblokkeerd was,sindsdien kan ik mniet meer in mijn e-mail met de enveloppeknop boven het klavier,heel mijn klantenbestand zit daar in,nu moet ik steeds mijn fichebak raadplegen als ik iemand moet zoeken kan iemand mij zeggen hoe ik terug via die knop in mijn bestand kan.

groetjes en bedankt,

Marleen

Geplaatst:

normaal heb je bij je laptop een cd-tje steken

op die cd lijkt het me waarschijnlijk dat een tooltje staat dat je moet installeren om die hotkeys te bedienen...

Geplaatst:

als de pc winkel uw pc heeft herinstalleerd en geen backup heeft genomen zijde wel alles kwijt vrees ik, als ge het mailprogramma via de snelkoppeling opend staan daar uw klanten dan nog in ? welk pc merk en type is'tv dan zoek ik wel effe de juist driver voor die quick knoppen

Geplaatst:

heej be dup ik heb het cdtje geplaatst er staat ALS IK TOOLS open verschijnen er verschillende(mappen?)in het engels en zo straf is mijn PC engels ook niet kan je mij verder helpen?bv:wat moet ik openen om te installeren?

knufknuf

marleekje

Geplaatst:

heej Psolutions,

via de snelkoppeling vind ik nada terug,ik had nochthans gevraagd om een backup te maken van het klantenbestand(ong 1200)dus dat wordt opnieuw beginnen en s'nachts doorwerken pffff,

nu het merk:ASPIRE1710,ik hoop dat je mij kan helpen,zoniet denk es aan mj als ik vanavond herbegin met dit klusje,met sloten koffie en favorit music moet het lukken,want ik geef niet rap op

1nadeel mijn man zal niet blij zijn om alleen te moeten slapen,alhoewel hij heeft het bed voor zich alleen hé en t'is voor een goed doel,optimist hé

knuf,kiss,

marleekje

Geplaatst:

aan allen nog vlug een gezond,gelukkig,fijn,nog veel meer dan dat en al wat jullie wensen voor 2008

bedankt aan iedereen die mij met raad en daad geholpen heeft.

dikke smakkerds,

marleekje

Geplaatst:

Over welk mailprogramma hebben we het hier eigenlijk ? Want dat is toch wel essentieel om te weten. En - tenzij ik er heb overgelezen - kan ik dat in deze draad nergens terugvinden.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.