Ga naar inhoud

windows xp PC bevriest

KenM_

Aanbevolen berichten

Ok, bedankt voor de hulp. Nu, ik denk dat het meer in de richting van een usb-poort is. Ik heb het net getest: wanneer je de usb van de printer eruithaalt loopt hij ook vast ... dit is geen toeval omdat ik het nu 2x heb getest. Het enige probleem is dat ik niet zo veel van usb-poorten ken, kan je ze uitschakelen, ontkoppelen (zonder te beschadigen)? Of kan het zijn dat het stuk is/aan het verslijten?

Edit: Ok, ik heb net de printer-usb (of hoe je het ook noemt) in verschillende usb poorten gestoken. Het gebeurt dus alleen bij de printer-usb, niet bij alle andere apparaten. Zodra je de usb eruittrekt loopt hij vast... Dus ligt het aan de printer?

aangepast door KenM_
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Windows xp is recent herinstalleert, misschien ligt de oorzaak bij ontbrekende drivers.

Kan je hier wat meer info over geven?

Ga naar apparaatbeheer en kijk eens of er gele vraagtekens of rode cirkels aanwezig zijn.

Apparaatbeheer bereik je via het configuratiescherm, onderdeel Systeem, tabblad Hardware, knop Apparaatbeheer.

Gaat het over een merk- pc of een samengestelde PC?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de herinstallatie van Windows xp had hij het probleem ook al... Het is een pc die mijn ouders ooit gekocht hebben in een pc winkel (pc shop, vosselaar). Er staat geen merk op, alleen "PC SHOP".

In apparaatbeheer staat maar 1 geel vraagteken. Dit staat bij RAID-Controller, bij USB-Controllers geeft hij geen gele vraagtekens of rode cirkels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, ik heb geen drivers van de doos van mijn moederbord gebruikt bij de herinstallatie, wel in het begin toen we de pc hadden gekocht. Bij de herinstallatie: nvidia drivers en de drivers voor de printer (originele cd).

Ik denk wel dat ik een cd voor m'n moederbord ergens heb liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.