Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden een nieuwe videokaart & voeding gekocht die geadviseerd zijn door een vriend.

Het doel was om games zoals minecraft en CoD: MW2 op de beste instellingen te kunnen spelen.

Op mw2 moet ik alles op het laagste zetten of het hapert.

En minecraft heb ik soms 130fps en totaal geen lagg en dan valt hij terug naar 30-40 fps met veel lagg.

Volgens deze site zou ik mw2 gemakkelijk moeten kunnen draaien.

System Requirements Lab

Specs:

http://speccy.piriform.com/results/4gKvaIzhHoiOTB1BqUA1nAm

De voeding is een corsair CX430 en de videokaart is een radeon HD5570.

De videokaart drivers zijn up-to-date.

post-5443-1417704493,1124_thumb.jpg

Geplaatst:

Hebt je wel de juiste driver gedownload want speccy geeft ATI Radeon HD 5700 Series op?

Maar voordat je nieuwe drivers installeerde had je toen ook in configuratiescherm / programma en onderdelen (software bij XP) de ATI driver verwijdert?

Geplaatst:

Ik heb de driver via de bijgeleverde cd installeerd en een typo gemaakt. Het is een HD5770.

Ik zal alles eens herinstalleren en zien of het betert.

Geplaatst:

Ik heb de drivers allemaal verwijdert en opnieuw geinstalleerd.

Mw2 werkt nu bijna perfect op de hoogste instelling maar minecraft hapert nog steeds regelmatig op de laagste instellingen.

De eerste 5 minuten werkt het goed, 130-140 fps maar daarna valt hij terug naar 30-40 met haperingen en zo.

post-5443-1417704493,4316_thumb.jpg

Geplaatst:

Waarschijnlijk wel.

Ik heb met andere games oa L4D2, Amnesia, ... geen problemen meer. Alleen met minecraft.

Mag ik dit topic open laten voor het geval iemand iets weet om minecraft beter te laten werken ?

Geplaatst:

De link zegt dat ik over de juiste java versie beschik.

Version 6 Update 26

Bedankt dat ik dit nog mag openhouden en voor uw tijd natuurlijk.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.