Ga naar inhoud

ondertiteling youtube clipje

rachid

Aanbevolen berichten

Beste,

ik heb onlangs een video van youtube gedownload om daarna een nederlandstalige ondertiteling onder te zetten.

ik heb het volgende gedaan:

eerst heb ik deze gedownload via realplayer (optie in realplayer)

vermits de videofile nog op stream file stond heb ik deze met avi decoder omgezet naar een avi-bestand, tot daar is alles goed

maar de video had reeds een engelstalige ondertitels hetgeen ik eigenlijk gewoon wou overschrijven met het nederlandstalige. Met de programma subtitle workshop is dit dan uiteindelijk geluk, maar ik kreeg deze bij het afspelen via vlc niet te zien. Ik heb dan de wordpad even aangepast en het werkt perfect

nu als ik deze afspeel met windows media player,, vlc dan speelt hij die toegevoegde ondertitels mee af, de originele verdwijnen iets op achtergrond.

Nu wou ik deze op youtube zetten, en ik heb het bestand geupload maar hij accepteert dit niet, zeker geen nederlandstalige, dus heb ik gewoon engels aangeduid en bestand mee geupload in de hoop dat hij deze toch zal tonen maar ik krijg die ondertitels niet getoond

wanneer ik naar de tab waar je video kan bekijken da je geupload hebt blijft gewoon engels ondertitels

ik heb in bijlage screenshots genomen (zie bijlageà

als iemand maar dan ook mij hiermee kan helpen ik zou jullie dankbaar zijn

ik weet ook nie hoe ik de engelstalige sub eraf kan krijgen, want de video was origineel al gepost door iemand anders

elke bruikbare suggestie is meer dan welkom

groeten

rachidscreenshot van het probleem.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.