Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor MSN messenger is een internetverbinding voldoende en hoeft je browser niet aan te staan.

Voor de andere MSN diensten kan dat perfect vanaf eender welke browser omdat die diensten allemaal on-line zijn en geopend worden door middel van een URL (web adres).

Wil je van IE af dan kan je gewoon een andere browser (zoals Firefox) installeren en die aanduiden als standaard browser.

Enig minpuntje is dat als je vanuit MSN mesenger je mailbox opent, altijd IE opgestart wordt en niet de standaard browser.

Geplaatst:

sorry maar ik ben bang dat ik uw vraag niet helemaal begrijp.

bedoelt u toevallig dat als u naar bijvoorbeeld uw postvak gaat vanuit msn dat deze dan met internet explorer start

Geplaatst:

Windowsmark bedoelt dat Msn gekoppeld is aan IE

Dat merk je als er instellingen fout zijn in IE dat msn ook niet loopt

Ik werk ook zoals kweezie wabbit het zegt,

IE staat nog altijd op pc maar ik werk overal met FF

Geen idee of je IE er zomaar kunt afhalen zonder problemen.

Geplaatst:

naar mijn weten kan dat niet eens.

heb het zelf ook al eens geprobeerd, en ironisch genoeg had ik het er samen met leroy (andere moderator) nog over ,slechts enkele uren voor u dit had gepost.

Geplaatst:

vind ik ook.

je word op deze manier steeds gedwongen omo dat stomme programma te gebruiken.

ik ga eens proberen om IE helemaal uit windows te slopen, maar dan ook echt helemaal.

misschien vraagt hij dan wel of je FF wilt gebruiken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.