Ga naar inhoud

Programma wil niet opstarten

japio

Aanbevolen berichten

Als ik mijn pc met Vista (home basic) opstart wil mijn Frontpage 2003 (na jaren gebruikt te hebben) ineens niet meer werken. Volgens mij heeft het te maken met DEP (preventie van gegevens uitvoering).

Hoe kan ik dat oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat lukt helaas niet, want er staan maar 4 mogelijkheden in de lijst van Datum en tijd en die 4 zijn van gisteren en eergisteren, dus daar heb ik niet veel aan. Daar had ik al naar gekeken.

Maar bedankt voor de tip en het meedenken, ik hoop dat er nog een andere manier is om mijn probleem op te lossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je een foutmelding?

Lukt het opnieuw installeren van Frontpage? Start/Configuratiescherm/Programma's en software/Microsoft Frontpage en dan Verwijderen kiezen. Eventueel kan je kiezen voor Herstellen als deze optie aanwezig is bij Microsoft Frontpage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Verwijder Frontpage 2003 opnieuw (via de correcte manier, Configuratiescherm/Programma's en software .....)

- Installeer Frontpage 2003 opnieuw, MAAR laat dit niet automatisch gebeuren. Steek de Frontpage 2003 cd in de gleuf, en ga naar de verkenner. Ga naar het setup.exe bestand van Frontpage 2003 en rechtsklik erop en kies "Uitvoeren als administrator" (of "Als administrator uitvoeren"). En installeren maar.

Als dat niet lukt, kan je proberen om te rechtsklikken op de snelkoppeling van Frontpage 2003 en te kiezen voor "Uitvoeren als administrator" (of "Als administrator uitvoeren").

Lukt het zo?

Bron: http://forums.techguy.org/windows-vista/616775-frontpage-2003-not-working-vista.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is het probleem niet opgelost.

Wel heb ik het precies zo gedaan zoals je het hebt uitgelegd. Als administrator installeren dus.

Ook heb ik nog kennis genomen van je bijgevoegde link. In feite staat daar hetzelfde op.

Wel is het zo dat ik vorige week min of meer dit probleem (met DEP) ook had met I.E. Daar is toen een vernieuwde versie over heengegaan, daar heb ik nu geen last meer van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.