Ga naar inhoud

Nieuwe desktop

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ga een nieuwe desktop kopen, ik moet er iets meer dan 2 jaar mee kunnen gamen, want daarna krijg ik toch een laptop ;)

Hij moet dan toch nog wel even mee kunnen gaan voor internet, gewone games (niet meer nieuwe) en word etc...

Budget heb ik niet echt gekregen van mijn pa, maar ik heb er al 2 op het oog, wat vinden jullie ervan:

Dell XPS 8100:

- Intel® Core™ i5-2300 Processor (2.80GHz, 6MB)

- 6GB Dual Channel DDR3 SDRAM at 1333MHz

- Graphics : 1GB AMD Radeon HD 6670

- 1500 GB2 SATA harde schijf ( rpm) (7200 rpm)

- Legitieme Windows® 7 Home Premium 64-bits

-->€849

Dell XPS 8100:

- Intel® Core™ i7-2600 Processor (3.40GHz, 8MB)

- 6GB Dual Channel DDR3 SDRAM at 1333MHz

- AMD Radeon™ HD 6770 1GB DDR5 graphics

- 1500 GB2 SATA harde schijf ( rpm) (7200 rpm)

- Legitieme Windows® 7 Home Premium 64-bits

--> €999

Alles kan nog een beetje geuprade worden, maarja, dan kost dat natuurlijk ook weer, maar misschien de grafische kaart? Of is dit al genoeg?

Het moet zeker MW3 en Formula 1 2011 aankunnen!

Er was ook nog een Dell XPS 7100, maar deze heeft alleen maar amd processoren, waarvan ik niet veel vanaf weet...

mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het geheugen van beide aangereikte pc's is zo i zo identiek en meer dan voldoende om de hedendaagse taken vlotjes te kunnen verwerken.;-)

Type eens in de Google zoekbalk het volgende: "review ATI HD6770" en lees dan de aangeboden review's,daarna "review ATI HD6670" en ook daar lees je dan de review's van.

Wat je ook kunt doen met Google is "ATI HD6670 versus ATI HD6770" intypen en dan de vergelijkingen lezen.:top:

Vergelijk dan eens de uitslagen van die review's met elkaar en dan weet je zo welke de betere grafische kaart is.

Alvorens tot de aankoop over te gaan van een bepaald onderdeel voor mijn PC doe ik dat ook altijd,zo weet je exact wat het beste presteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow :D

Nice, en de site ook :)

Maar men pa zou hem bij dell willen kopen, maar zal het zeker proberen om ervoor te zorgen om deze te kopen ;)

mvg,

---------- Post toegevoegd om 13:25 ---------- Vorige post was om 13:19 ----------

Nog een vraagje, bij die site van jou, staat bij Componenten: Netwerk: Gigabit Ethernet Lan

Is dat het soort netwerkkaart? Staat die Gigabit voor een G-router? (zodat het de juiste connectie is)

mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.